نماد سایت مجاهدت

شهید سلیمانی به «جبهه مقاومت» عظمت بخشید

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در حاشیه بازدید از موزه و سراسرنمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به گسترش روحیه دفاع مقدس در کشور اظهار داشت: اگر نگوییم که روحیه دفاع مقدسی جوانان امروز از جوانان دوران جنگ بیشتر است، قطعاً کمتر هم نیست.

وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی کشور تلاش‌های گسترده‌ای را برای حفظ این روحیه کرده‌اند، اما کارهای بر زمین مانده نیز بسیار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: امروز اگر ما بتوانیم توانمان را بالا ببریم و در حوزه فیلم، مستند، کتاب، شعر و… تلاشمان را گسترده‌تر کنیم و حتی در عرصه سینما محتوا را تقویت کنیم و کمیت را بالا ببریم، قطعاً در آینده نیروهای جوان و پا در رکاب آماده‌تری خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام شیرازی در خصوص تأثیر بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر سطح آگاهی جامعه گفت: آنچه در اینجا مشاهده کردم، دانش و معنویت مردم را بالا خواهد برد؛ زیرا مردم نسبت به خیلی از مباحثی که در این موزه وجود دارد، آگاه نیستند و سطح آشنایی آن‌ها اندک است.

وی اضافه کرد: این موزه می‌تواند آگاهی مردم را بالا ببرد و عظمت انقلاب اسلامی و بسیج جهانی اسلام را تبیین کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه درباره وضعیت جبهه مقاومت پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: به لطف الهی، حاج قاسم یک عظمتی آفرید و شوکتی به جبهه مقاومت داد که هیچ زمانی از بین نمی‌رود و این عظمت در آینده روشن‌تر خواهد شد.

منبع: دفاع پرس منبع خبر

خروج از نسخه موبایل