شهید «سید حسن نصرالله» نقشه‌های رژیم صهیونیستی را وارونه کرد

شهید نصرالله اندیشه رسیدن به پیروزی را در میان امت اسلامی احیا کرد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، «طلال عتریسی» مدیر مرکز تحقیقات علوم انسانی دانشگاه بیروت امروز در پیام تصویری به همایش «حزب الله زنده هست» در سالن همایش‌های بین المللی غدیر قم، اظهار داشت: شهید نصرالله در عرصه مقابله با استکبار رشد کرد و ضمن ایجاد تحولات و حفظ وحدت ملی به حکمت دست یافت.

وی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله بدون مبالغه یک واقعیت جدیدی را در سطح امت اسلامی به نمایش گذاشت، گفت:این شهید عزیز، از پایه شروع کرد و راه به عرصه عمل جهاد پیدا کرد و عمل جهاد، سیاست و مبارزه را آغاز نمود.

عتریسی عنوان کرد: شهید نصرالله از ویژگی‌هایی مانند زهد، تواضع، ساده زیستی، معرفت، هماهنگی ابعاد فکری، عقیدتی و شفافیت اندیشه برخوردار بود.

مدیر مرکز تحقیقات علوم انسانی دانشگاه بیروت اذعان کرد: نقطه مهم شخصیت شهید نصرالله این هست که در یک مرحله مهم از مبارزه با دشمن صهیونیستی و وارونه کردن نقشه‌های شوم دشمن در منطقه شرکت داشت و رهبری کرد.

وی ادامه داد: شهید نصرالله ضربه سختی به پروژه سلطه غرب وارد کرد و توانست اندیشه رسیدن به پیروزی را در میان امت اسلامی احیا کند.

عتریسی گفت: شهید نصرالله اندیشه سست بودن بنیان اسرائیل از خانه عنکبوت را مطرح کرد و به ترویج فرهنگ جدید و عبور از زمان شکست پرداخت.

مدیر مرکز تحقیقات علوم انسانی دانشگاه بیروت گفت: شهید نصرالله همان کسی هست که خود آگاهی جدید ایجاد کرد و هنگامی که به سخنانی ایشان مراجعه کنیم، فرهنگ به چالش کشیدن دشمن و تحقق پیروزی مشهود هست.

عتریسی نشان کرد: شهید نصرالله ضربه سختی به پیکر مفاهیم بردگی و ستم وارد کرد و به این دلیل به شخصیت استثنایی در تاریخ حرکت آزادی خواه شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: شهید نصرالله را نه فقط لبنانی‌ها دوست داشتند، بلکه گستره این ارج گذاری از لبنان فراتر رفته هست و دلیل این محبت عزت و کرامت این شهید هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید