شهید «محمدی‌راد» الگویی برای جوانان است

ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته شعار «ارتش فدای ملت» را تجلی بخشد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کردستان، سرگرد «کامران قنبری» مدیر مالی گروه ۳۳ توپخانه کردستان، امروز در مراسم برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتبال، با اشاره به اینکه این مسابقات مقارن با هفته دولت و با نام و یاد شهید «سهراب محمدی‌راد» برگزار شد، اظهار داشت: امروز وظیفه همه ما مسلمانان تلاش در جهت زنده نگه داشتن یاد شهداست که این مهم بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهید سهراب محمدی‌راد، الگویی برای جوانان است و جوانان ما باید از زندگی این شهید بزرگوار و شخصیت ایشان تأثیرپذیری مناسبی داشته باشند چرا که ایشان نمونه و الگوی جوانان دیارمان هستند و تعهد، دلسوزی و ایمان او مورد تقدیر و ستایش همگان است.

قنبری بیان کرد: این شهید بزرگوار مظلومانه اما شجاعانه در جهت نیل به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند و جان خود را با خدای خود معامله کردند.

مدیر مالی گروه ۳۳ توپخانه کردستان با اشاره به اینکه امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران به راستی توانسته است که شعار ارتش فدای ملت را تجلی بخشد، تصریح کرد: امیر فرمانده ولایی و شجاع نیروی زمینی ارتش با تدابیر دلسوزانه در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی توانسته است شعار ارتش فدای ملت را تجلی کند.

وی افزود: سیل لرستان و زلزله کرمانشاه و حتی آبرسانی به مردم عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان و…کارنامه درخشان عملکرد نزاجا است.

عضو مرکز مطالعه قوه قضائیه استان کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از فرماندهی گروه ۳۳ توپخانه ارتش استان کردستان اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سرهنگ سهراب محمدی‌راد» در شهرداری استان کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی فضیلت نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، ما نیز در هر مراسمی یاد شهدا در اولویت و سرلوحه کارهای فرهنگی قرار می دهیم.

محمدی‌راد، در خصوص این دوره از تورنمنت چهار جانبه فوتبال، یادآور شد: این مسابقه دوستانه با حضور دو تیم از استان کرمانشاه و دو تیم از سنندج جهت بالا بردن روحیه ورزش کاری در میان کارمندان دولت برگزار شده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید