شوراهای حل اختلاف، نقش اساسی در کاهش منازعات در جامعه دارند


شوراهاي حل اختلاف، نقش اساسي در کاهش منازعات در جامعه دارندبه گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «افشار شاهمرادی» فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در دیدار با رئیس و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان چرداول اظهار داشت: به منظور بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی، ترویج فرهنگ صلح و سازش و جلوگیری از طرح برخی دعاوی در مراجع قضائی سال‌هاست شورا‌های حل اختلاف در سطح کشورمان فعال و بحمدالله با وجود افراد مومن و متدین شاغل در شورای حل اختلاف عملکرد این شورا بسیار مثبت و تاثیر گذار است.

وی افزود: در شهرستان چرداول به لطف خداوند، اعضای شورای حل اختلاف از بین معتمدان و افراد صاحب نام و دارای نفوذ کلام وخوش نام انتخاب شده اند و ثمره این انتخاب حل مسالمت آمیز خیلی از دعاوی است.

سرهنگ «شاهمرادی» تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مردم و ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس از مهمترین مولفه‌هایی است که در سایه تعامل و همدلی مابین انتظامی و دستگاه قضائی و شورای حل اختلاف محقق خواهد شد.

در پایان «محمد احمدی» رئیس شورای حل اختلاف شهرستان چرداول اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی انتظامی در راستای تامین امنیت و آسایش مردم در شهرستان تشکر و قدردانی کرده و اعلام داشتند اعضای شورای حل اختلاف و بزرگان و ریش سفیدان همه جا پا به پای انتظامی شهرستان در تلاش خواهند بود و آماده هر گونه همکاری با انتظامی می‌باشند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید