شکرانه مسئولیت، خدمت هر چه بیشتر به مردم است

شکرانه مسئولیت خدمت هر چه بیشتر به مردم است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امام جمعه ایلام امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، اظهار کرد: جلسات تکریم معارفه یک رزمایش جدید است که فرد مسئول از افق جدیدی به ظرفیت و توان کاری که داشته است توجه و نگاه می‌کند.

وی با بیان اینکه انسانی که مسئولیت را می‌پذیرد باید قدردان این مسئولیت باشد، افزود: این مسئولیت یک نعمت بزرگ است که خداوند متعال به انسان ارزانی داشته و انسان باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم انجام دهد.

امام جمعه ایلام ابراز داشت: ارائه بیشترین خدمت به مردم، بهترین جلوه شکرگذاری نعمت مسئولیت است، اضافه کرد: انسان مسئول باید زمینه خدمت بیشتر را برای خود فراهم کنند و کسی که قدردان این نعمت نباشد به طور قطع دچار خسران خواهد شد.

حجت الاسلام کریمی‌تبار گفت: همرزمان شهدا، در واقع شهدای زنده‌ای هستند که امروز در بین ما وجود دارند، هر چند گمنام هستند، اما ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به مردم‌داری سردار «شاکرمی»، عنوان کرد: یکی از یادگار‌های ماندگار وی در استان، بیمارستان کوثر بوده که نیاز نیرو‌های مسلح استان و مردم را به وجود یک مرکز درمانی مجهز را رفع کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید