شکرگزاری خداوند در اطاعت از رهبر بزرگوارمان است

شکرگزاری خداوند در اطاعت از رهبر بزرگوارمان است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، شهید «احد امیرناصری» نوجوان دلاوری از خطه آذربایجان است که با لبیک گفتن به امام خمینی (ره) عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در راه دفاع از میهن اسلامی شربت شهادت نوشید.

وی در سال 1348 در تبریز متولد شد و پس از طی تحصیلات خود تا مقطع دیپلم، به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پس از مجاهدت‌های فراوان در 19 اسفند 1365 در سرزمین عشق و ایثار، شلمچه، به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام در فرازی از وصیت‌نامه خود که به تاریخ 6 بهمن 1365 نگاشته شده، آورده است:

اینجانب احد اميرناصری این راه پر ارزش را که همانا راه حسین بن علی (ع) می‌باشد، با آگاهی تمام انتخاب می‌کنم و تا زمانی که جان در بدن دارم، در این راه گام بر می‌دارم تا دین خود را به امت اسلام و میهن اسلامی ادا نمایم. ما باید درگاه خداوندی را شکرگزار باشیم که مسیر زندگانی ما را از تاریکی به نور عوض کرد تا بتوانیم به رهبری امام خمینی، درخت نوپای انقلاب اسلام را پابرجا نگه داریم و آیین امامان و پیامبران را در دنیا زنده گردانیم.

آری، می‌بایست اسلام بر این کشور حاکم باشد، چرا که به خاطر آن شهیدان گرانقدری هم‌چون آیت‌الله بهشتی، مطهری، رجایی و … را داده‌ایم. باید بدانیم که شکرگزاری خداوند جز این نیست که به فرمایشات رهبر بزرگوارمان گوش فرا دهیم.

رهبر عزیزمان هم امروز جنگ را فروع دین می‌داند و باید جنگ را تا رفع فتنه از عالم ادامه دهیم و چنان سیلی محکمی به گوش صدام و اربابانش بزنیم که مایه‌ی عبرت دیگران باشد. ای دشمنان اسلام! باید برای شما ثابت شده باشد که در این مدتی که جنگ را بر امت اسلامی تحمیل کرده‌اید با یک ملت روبرو نیستید، بلکه در مقابل قدرت لایزال الهی قرار گرفته‌اید و به زودی هلاک خواهید شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید