شیطنت‌ها درباره جزایر سه گانه به دلیل حمایت ایران از محور مقاومت است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین «مسعود مهدوی» خطیب نماز جمعه شهر الوند در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه ۴ آبان ماه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت یاد شهدا و شهید مقاومت سید هاشم صفی الدین و هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: حکمت قیام امام راحل(ره) علیه کاپیتولاسیون، بدان جهت بود که مبارزات امام سه اصل را هدف قرار داده بود، مبارزه با استعمار خارجی؛ مبارزه با استبداد داخلی و دفاع از استقلال و اسلامیت کشور. هر سه اصل در طول مبارزه حفظ شد. پدیده کاپیتولاسیون، رویداد شومی بود که اضلاع سه گانه فلاکت (استعمار خارجی، استبداد داخلی و وابستگی کشور) را با خود داشت.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: شهید حسین فهمیده نوجوان شهیدی که در سن ۱۳ سالگی با انجام عملیات استشهادی در مواجهه با تانک های مهاجم عراقی به خرمشهر در سال ۵۹ به شهادت رسید؛ و حضرت امام خمینی (رض) درباره او فرمودند: «رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله ای هست که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگتر هست، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید».یکی از مهمترین برکات انقلاب، نظام و جامعه اسلامی مان وجود سرمایه جوان مؤمن انقلابی هست.

وی افزود: با رشد و نموّ منطق و فرهنگ مقاومت اسلامی، در منطقه غرب آسیا و صف آرایی بخشی از امت اسلامی برابر رژیم سفاک صهیونیستی، جهان با پدیدهای عجیب و شگفت انگیز مواجهه شد؛ و آن بروز و ظهور جوانان مؤمن و مبارزی که بدنه اصلی رزمندگان مقاومت را در جبهه های لبنان، فلسطین و مدافعان حرم آل الله(ع) تشکیل میداد و شجاعانه و شهادت طلبانه در دشوارترین میادین نبرد حق علیه باطل روز به روز قدرتمندتر و ظفرمندتر میشوند و دشمن صهیونیستی را با آن همه توان و قدرت نظامی به زانو درآورده هست.

خطیب نماز جمعه الوند خاطر نشان کرد: این جوانان، محصول صدور انقلاب اسلامی و آموزه عملیات های استشهادی بود که شهادت شهید فهمیده، مفتاح الباب آن بود. دو سال بعد در همان ایام شهادت شهید فهمیده، در روز ۲۰ آبان ۶۱، شهید احمد قصیر جوان ۱۷ ساله لبنانی و از اعضای حزب الله لبنان، با خودروی پر از مواد منفجره به یکی از ساختمانهای نظامی ارتش اسرائیل در شهر صور حمله استشهادی کرد؛ و بیش از هفتاد نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند. این آغاز دوران استشهادی ها بود و شهید سیدحسن نصرالله احمد قصیر را امیرُ الاستشهادیین نامید. روز شهادت وی نیز در لبنان، روز شهید نامگذاری شد.

وی شهادت مجاهد نستوه، بزرگ مرد مقاومت اسلامی لبنان حجت الاسلام والمسلمین «سید هاشم صفی الدین» رئیس اجرایی حزب الله لبنان در جنایت وحشیانه و تروریستی رژیم جلاد و نژادپرست صهیونیستی را به ملت شریف لبنان ، حزب الله قهرمان و آحاد مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

مهدوی افزود: حوادث و رخدادهای این روزهای منطقه راهبردی غرب آسیا به ویژه در لبنان و فلسطین نشان میدهد دنیای کفر و استکبار تمام قد در پی قربانی کردن انسانیت و مقاومت برای حفظ رژیم گرگ صفت صهیونی هست. اما رزمندگان تربیت یافته در مکتب اسلام و شهادت با فداکاری، ایثارگری و حماسه آفرینی های بی نظیر و تاریخی، آمال و آرزوهای شیاطین این میدان را باطل خواهند ساخت و دور نخواهد بود روزی که این غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای امت اسلامی ریشه کن شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب حوادث منطقه و ایستادگی و مجاهدت مقاومت را باعث تغییر در سرنوشت و تاریخ منطقه خواند و با تأکید بر شکست رژیم صهیونیستی در نابود کردن مقاومت با وجود کشتار بیش از ۵۰ هزار انسان بیگناه، شکست بزرگتر را رسوایی فرهنگ و تمدن و سیاستمداران غرب دانست و گفت: دیگر از تمدن غرب کسی حرف نزند، تمدن غرب این هست، برایش اهمیت ندارد که پول را از مردم خودش با انواع و اقسام روشها بگیرد و بفرستد برای اینکه خانواده ها نابود بشوند، ده هزار بچه شهید بشوند، چندین هزار بچه یتیم بشوند.اما نهایتاً در صف آرایی جبهه مقاومت در مقابل جبهه شرارت، پیروزی از آنِ مقاومت هست.

وی در پایان افزود؛ علت و شيطنت برخي كشورهاي عربي در طرح ادعاهايي درباره جزاير سه گانه ايراني را ايستادگي جمهوري اسلامي ايران پشت مقاومت و استمرار اين حمايت ها باید دانست در نهايت آنچه ميماند، رو سياهي براي اين كشورها و دولت هاست چراكه متأسفانه امروز نسبت به امريكا و رژيم پليد و نامشروع صهيونيستي، دچار وادادگي كامل و خاموشی هستند. در شرايط فعلي منطقه و با وجود اينكه مردم كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس در حال پشتيباني از جبهه مقاومت هستند، مطرح كردن چنين موضوعاتي، انحراف افكار عمومي و ايجاد يك لايه ايمني براي رژيم صهيونيستي هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید