صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خلخال تایید شد

صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خلخال تایید شد



فریدون بابایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: تنها یک مورد اعتراض از سوی داوطلبان حاضر در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خلخال ارائه شده بود که بدلیل وجود نقص در مستندات مربوط  مورد قبول هیات نظارت استان اردبیل واقع نشد و در نتیجه نتایج انتخابات شهرهای خلخال ، کلور و هشجین از سوی این هیات قطعی و نهایی شده و بر اساس فرم مربوطه به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلخال افزود: بر اساس نتایج شمارش آرای نامزدهای ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان در خلخال که با شرکت ۴۳ نامزد برگزار شد، سیدمحمد سعید شهابی با هزار و ۸۰۸ رای ، خدیجه یعقوبی با هزار و ۶۸۰ رای ، علی حسنی اردبیلق با ۱۶۲۸ رای ، بلال نوری با هزار و ۶۲۷ رای و شهناز شاطری با هزار و ۵۱۲ رای بترتیب حائز بیشترین رای این دوره از انتخابات شدند.

او گفت: در شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال نیز که با حضور ۱۱ نامزد برگزار شد ، رحمان رضایی کلور با کسب ۶۶۸ رای ، سیدعلی اسحاقی کلور با ۶۵۰ رای ، حسن شهسواری با ۵۷۴ رای ، سیدیعسوب عقیلی با ۵۷۳ رای و غلامحسین علی‌پور کلوری با کسب ۵۲۰ رای بترتیب حائز بیشترین آرا به عنوان پنج نفر اعضای اصلی شورای این شهر معرفی شدند.

او بیان کرد: در انتخابات شورای شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال که با شرکت ۹ نامزد برگزار شد، علی بیرامی دمدل با ۸۱۲ رای ، حمایت نوروزی هشی با ۷۱۹ رای ، اکبر جلیلی با ۶۷۳ رای ، سجاد رستگار با ۶۱۳ و حامد کارگر هشجین با ۶۱۳ رای حائز بیشترین آرا شدند که این نتایج قطعی و نهایی و مورد تایید هیات نظارت استان اردبیل قرار گرفت. 

فرماندار خلخال با بیان اینکه در ششمین دوره از انتخابات شهر و روستای این شهرستان ۵۹۰ نامزد برای انتخاب در شورای اسلامی شرکت کردند، افزود: از این تعداد ۶۷ نامزد مربوط به شوراهای اسلامی سه شهر خلخال ، کلور و هشجین بوده و ۵۲۳ نفر نامزد نیز برای انتخاب در بدنه شورای اسلامی روستاهای این شهرستان شرکت دارند.

وی اظهارکرد: اعضای اصلی منتخب شوراهای اسلامی سه شهر خلخال پنج نفره بوده و همچنین در پنج روستای پرجمعیت این شهرستان اعضای اصلی شورای اسلامی پنج نفره هستند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید