صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان کرمانشاه تایید شد

صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان کرمانشاه تایید شد



«جلیل بالایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پس از اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برخی شکایت ها نسبت به نتیجه انتخابات مطرح شد که این شکایت ها از سوی ستاد انتخابات کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: ستاد انتخابات کشور نیز امروز پس از انجام بررسی های لازم صحت انتخابات در استان کرمانشاه را تایید و نتایج را به صورت رسمی به ستاد انتخابات استان اعلام کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه عنوان کرد: این نتایج از امروز در اختیار فرماندارها و بخشداری های سطح استان قرار می گیرند تا به منظور تشکیل شوراهای جدید شهر و روستا اقدام کنند.

 بالایی عنوان کرد: بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی وزارت کشور فرمانداری ها و بخشداری های سطح استان موظف هستند که در روز ۱۵ مرداد ماه نخستین نشست شوراهای جدید شهر روستا را برگزار و نسبت به تشکیل هیات رییسه اقدام کنند.

به گفته وی منتخبین مردم برای حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا در این روز سوگندنامه یاد می کنند و رسما کار خود را در دور جدید آغاز خواهد کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در رابطه با شایعات مطرح شده در رابطه با احتمال رد صلاحیت و برکناری برخی از اعضا منتخب شورای اسلامی شهر روستا گفت: تا کنون موضوعی در این زمینه به ما گزارش نشده است.

بالایی افزود: با این حال بر اساس قانون این احتمال وجود دارد که هیات های نظارت بر انتخابات برخی از اعضای شورای اسلامی شهر را بنا به دلایلی که همچون جابجایی محل سکونت رد صلاحیت و برکنار کنند.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید