صحت برگزاری انتخابات ۲شهر شهرستان بوشهر تائید شد

صحت برگزاری انتخابات ۲شهر شهرستان بوشهر تائید شد



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، روابط عمومی فرمانداری بوشهر روز شنبه اسامی منتخبان ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خارگ و چغادک را به شرح زیر اعلام کرد:

منتخبات شوراهای شهر خارگ:

لطف الله علی پور با یکهزار و ۶۳۸ رای، یوسف وطن دوست یکهزار و ۳۳۲، سمیه گیوی یکهزار و ۲۴۲، بهروز خواجه یکهزار و ۲۱۱ و هدی موری بازفتی با یکهزار و ۶۹ رای بعنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین جعفر حسن‌پور با ۸۴۶ رای، فرزانه علاسوند ۷۹۶ و جمشید شیخ زاده با ۷۹۳ رای بعنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر خارگ برگزیده شدند.

لیلا کردوانی با ۲هزار و ۳۷۲ رای، صدیقه رنجبر ۲هزار و ۲۴، علی زارع یکهزار و ۸۸۲، عادل دهامی یکهزار و ۷۷۹ و غلامرضا علی‌زاده یکهزار و ۶۳۶ رای بعنوان اعضای اصلی و حسین حاجیانی با یکهزار و ۴۳۱رای، هانی ابراهیم‌زاده یکهزار و ۳۱۱ و یاسر جمالی یکهزارو ۲۹۴ رای بعنوان اعضای علی البدل شورای شهر چغادک معرفی شدند.

این اطلاعیه می افزاید: اینک در اجرای بند ۲ ماده ۷۳ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر چنانچه کسی به تأیید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد، می‌تواند حداکثر ظرف مدت ۲ روز پس از انتشار این آگهی شکایت خود را به هیأت نظارت استان مستقر در استانداری اعلام کند.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید