صدا و سیما مهم‌ترین رسانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

صدا و سیما مهم‌ترین رسانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حسن علیزاده» فرماندار شهرستان بشرویه، امروز (یک‌شنبه) در دیدار دست‌اندرکاران کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی، اظهار داشت: صداوسیمای خراسان جنوبی همواره در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوش درخشیده است.

وی بیان داشت: آن‌چه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی شده فرهنگ ایثار و شهادت است و جای بسی افتخار است که مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی فرزند شهید والامقام «محمدحسین آینه‌دار» سبک زندگی ایثارگری را تجربه کرده و با فرهنگ ایثار و شهادت عجین بوده و از همین رو به درستی مروج این فرهنگ در جامعه است.

فرماندار شهرستان بشرویه، از استقبال و توجه ویژه مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی نسبت به برگزاری کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه قدردانی کرد و افزود: این سازمان با تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوش درخشیده است.

علیزاده تبیین کرد: صدا و سیما مهم‌ترین رسانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا در میان نسل امروز جامعه در میان همه رسانه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون در شهرستان بشرویه نیز در زمینه انعکاس فرهنگ این شهر و معرفی یادگاران و شهدای هشت سال دفاع مقدس در شبکه استانی و ملی، تلاش‌های ارزنده‌ای صورت گرفته که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید