صهیونیست‌ها هرچه به دَدمنشی خود بیفزایند آتش تنور مقاومت داغ‌تر می‌شود

صهیونیست‌ها هر مقدار به دَد منشی خود بیفزایند آتش تنور مقاومت داغ‌تر می‌شود


حجت‌الاسلام والمسلمین «ناصر سقای‌بی‌ریا» معاون پژوهشی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی و فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اضمحلال رژیم صهیونیستی و افزایش توان روزافزون گروه‌های مقاومت فلسطینی، اظهار داشت: همیشه فعالیت و پیشروی دشمن یا عکس العمل دشمن به دلیل برتری نیست، بلکه خیلی مواقع به دلیل ترس و ضعف اقدام به تهاجمات و حملات گسترده می‌کند.

حجت‌الاسلام سقای‌بی‌ریا افزود: کسی که در حال غرق شدن است خود را به هر شاخه و مانعی آویزان می‌کند، صهیونیست‌ها برخی مواقع در فضای بین الملل برای اعلام موجودیت خود اقدام به تهاجماتی علیه مردم مظلوم فلسطین می‌زنند، البته باید به این نکته توجه کرد که رژیم کودک کش اسرائیل درصدد ضربه زدن به نیروی انسانی جبهه مقاومت هستند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: صهیونیست‌ها منزل افراد موثر گروه‌های مقاومت فلسطینی را مورد هدف موشک قرار می‌دهند، حتی برخی مواقع با شناسایی فعالان مقاومت اقدام به دستگیری و سر به نیست کردن آنها می‌کنند، تحلیل رژیم کودک کش این است که اگر مهره های موثر جبهه مقاومت را حذف کنند، جبهه مقاومت از مسیر خود خارج می‌شود.

وی تاکید کرد: این تصور صهیونیستها کاملاً غلط است، زیرا ما از مرحله کمبود نیرو عبور کرده‌ایم، جوانان با نشاط و مخلصی که در غزه وجود دارد به محض حذف شدن افراد موثر جبهه مقاومت جایگزین آنها خواهند شد و با قدرت بیشتر در مسیر محور مقاومت حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام سقای‌بی‌ریا با تاکید بر اینکه به ازای شهادت یک نیروی مقاومت 10 نیروی دیگر جایگزین می‌شود، تصریح کرد: فرمایش شهید بهشتی مبنی بر اینکه «ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شوند» در میان تمام گروه‌های مقاومت فلسطینی صدق می‌کند، صهیونیست ها هر مقدار به ددمنشی خود بیفزایند آتش تنور مقاومت داغ‌تر و برافروخته تر می‌شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است و چاره‌ای جزء اقدام به ترور افراد موثر محور مقاومت ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی در محاصره محور مقاومت قرار دارد، و موشک‌های متعدد حزب‌الله، حماس، جهاد اسلامی و ایران همه نقاط محدود این رژیم ضد بشری را مورد هدف قرار داده است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه اختلاف داخلی یکی از دلایل تهاجم رژیم صهیونیستی به فلسطین است، بیان کرد: صهیونیست ها برای ایجاد ثبات و وحدت داخلی ناچار هستند که اقدام به تهاجم علیه مردم فلسطین کنند.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید