ضرورت آموزش متخصص اروتز و پروتز برای خدمت به جانبازان

ضرورت آموزش متخصص اروتز و پروتز برای خدمت به جانبازان


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالرضا عباسپور سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ارائه گزارش عملکرد شرکت متد اظهار داشت: از زمان تاسیس متد اولین ماموریت واگذار شده به این شرکت ارائه خدمات ارتز و پروتز هست و در کنار آن خدمات دیگر (درمانگاهی، بیمارستانی، توانبخشی، آمبولانس و دیگر موارد) به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی افزود: هدف ما در معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزایش رضایت ایثارگران هست و اگر این عزیزان از ما راضی نباشند، کاری انجام نداده‌ایم.

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از عملکرد مطلوب دکتر حافظی، مدیرعامل و نائب رئیس سازمان سلامت کوثر در مورد احیا و بازسازی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج افزود: بیمارستان‌های روان‌پزشکی شرکت متد همیشه دارای درجه یک اعتبار بخشی بوده هست که امسال با احیا و بازسازی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، این مرکز نیز دارای درجه یک اعتبار بخشی شده هست.

وی با بیان اینکه باید بیشتر تمرکز شرکت متد در بحث ارتز و پروتز باشد، افزود: باید از ظرفیت‌های موجود و نیرو‌های متخصص در بحث آموزش استفاده کرد تا بتوانیم رضایتمندی ایثارگران را بدست آوریم. در همین راستا لازم هست با تعامل با دانشگاه‌های توانبخشی، بتوانیم نیرو‌های فارغ‌التحصیل آنان را جذب کرده تا در بحث ارتز و پروتز آموزش ببینند.

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گرفتن نمایندگی قطعات ارتز و پروتز یکی از اقدامات اصلی شرکت متد هست.

عباسپور خاطرنشان کرد: در مجموع عملکرد شرکت متد در ارائه خدمات به ایثارگران مطلوب و عالی هست و امیدواریم با حمایت همه دوستان خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 112

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید