ضرورت امروز جامعه بیان دفاع مقدس از طریق هنر است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و با هنرمندان پیرامون تولید آثار هنری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هر چیزی که در قالب هنر بیان شود ماندگار می‌شود به همین جهت ما باید با استفاده از هنر فرهنگ دفاع مقدس را انتقال دهیم.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: تبیین دفاع مقدس از طریق هنر ضرورت امروز جامعه هست لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از هنر به نسل جوان تأثیر بسزایی دارد.
 
دفاع مقدس از طریق هنر هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/30/2656802_444.jpg” alt=”ضرورت امروز جامعه بیان دفاع مقدس از طریق هنر هست” width=”600″ height=”361″>
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این استان سرشار از سوژه‌های ناب زیادی داریم که با زبان هنر این سوژه‌ها می‌توانند به خوبی در کشور و جهان مطرح شوند.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه فلسفه دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا هست، ادامه داد: رشادت شهدا و رزمندگان متأثر از نهضت عاشورا هست و هنر تعزیه اگر با دفاع مقدس تلفیق شود آثار فاخر و ماندگاری خلق می‌شود.
 
در پایان این نشست هنرمندان به نظرات خود در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه دادند. 
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید