ضرورت تبیین راه شهدا و اهداف انقلاب در کنگره شهدا

ضرورت تبیین راه شهدا و اهداف انقلاب در کنگره شهدا


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «غلامحسین قاسمی» رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب‌ الزمان (عج) اصفهان امروز در ستاد مراسم نهم دی در شهرستان اردستان اظهار داشت: کشور ایران دوران پرافتخار و فراز و فرودهای زیادی داشته که برای تاریخ کشور ما نمایان و ماندگار شده است. در این دوران بسیاری از کارها موجب افتخار بوده و در برخی مواقع نیز کم و کاستی‌هایی وجود داشته است.

وی عنوان کرد: افتخار این نظام و انقلاب مردمی بودن آن است و همچنین حیات این انقلاب نیز مرهون همین مردم است که در میدان دفاع از نظام ایستاده‌اند تا انقلاب ادامه پیدا کند.

رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب‌ الزمان (عج) اصفهان خاطرنشان کرد: ما باید راه شهدای گرانقدری که برای دینشان، اسلام، انقلاب اسلامی و حفاظت از تمامیت ارضی کشور به میدان رفتند تا این انقلاب پیدا کند، ادامه دهیم.

قاسمی اضافه کرد: تفاوت کنگره شهدا با یادواره شهدا در چند نکته اساسی است اولین وظیفه کنگره شهدا این است که با برپایی آن یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و دیگر اینکه انتقال پیام شهدا هم باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تبیین راه شهدا و اهداف انقلاب در کنگره شهدا امری ضروری است، یادآور شد: بستر کار ما در این کنگره باید بر همان مبنای شکل‌گیری انقلاب یعنی مردمی کردن فعالیت‌ها و به میدان آوردن تمام ظرفیت‌های ممکن باشد.

رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب‌ الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: کمیته‌های کنگره شهدای شهرستان متناسب با بوم و شرایط منطقه تعیین و مسئولان هر کمیته نیز انتخاب می‌شوند.

در ادامه «سید محمد هادی احمدی‌طبا» فرماندار اردستان اظهار داشت: درباره زندگی شهدا صحبت کردن کار بسیار سختی است ولی وظیفه همگانی است که یاد و خاطره این مردان و زنان را گرامی بداریم و آرمان‌ها و اهداف شهدا را تبیین کنیم.

وی بیان کرد: کنگره شهدای استان اصفهان که سال آینده تشکیل خواهد شد اتفاق بسیار خوبی است که تقریباً هر ۲۵ سال به یک استان می‌رسد و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ در استان برگزار می‌شود.

فرماندار اردستان ابراز داشت: ما باید قدردان شهدا باشیم و کشور و جمهوری اسلامی هم با وجود همین شهدا و خون آنهاست که توانسته مستقل و با تمام توان به اهداف خود برسد، طبق بیان رهبری چون که در جمهوری اسلامی مسیر به سمت قله است و ما در حال حرکت هستیم شاید گاهی یک ایست و عقب نشینی داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید