ضرورت حمایت مسئولان از ورزشکاران مدال‌آور

ضرورت حمایت مسئولان از ورزشکاران مدال‌آور


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان، در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور فراملی استان همدان، اظهار داشت: در این جلسات بهتر است از مشکلات ورزش استان صحبت شود و تنها به تقدیر اکتفا نشود. پس از پایان این جلسه ورزشکاران و مربیان باید احساس کنند مسئولان حمایت‌های بیشتری از آنها می‌کنند.

وی افزود: این سوال باید مطرح شود که چقدر ورزشکاران و جوانان ما می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در استان برای ورزش استفاده کنند؟

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: چندین بار به یکی از مناطق همدان که باشگاه ورزشی در آنجا وجود ندارد اما چندین سوله در اختیارات ادارات است، سرزدیم تا این ظرفیت در اختیار جوانان قرار گیرد، اما اتفاقی رخ نداده است.

وی اضافه کرد: ذهن انسان نمی‌پذیرد بگوییم سوله‌های ورزشی وجود دارد، اما قانون اجازه دسترسی به آن را به ورزشکاران نمی‌دهد. در انتخابات ریاست هیئت‌های ورزشی باید کسانی حضور داشته باشند که آن ورزش را بشناسد و از جنس آن ورزش باشند.

حجت‌الاسلام شعبانی با انتقاد از افزایش اجاره‌بهای مراکز ورزشی گفت: افزایش اجاره‌بهای مراکز ورزشی موجب گله‌مندی مربیان و ورزشکاران شده و نیازمند نظارت جدی در این حوزه هستیم.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در عرصه ورزش موفق شویم، باید ورزش، هم همگانی و هم آسان شود، متذکر شد: در کوچه‌های این شهر، می‌شود قهرمانان ملی و فراملی بسیاری را کشف کرد اما مهم آن است که این استعدادها را باور داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید