ضرورت محقق شدن نهضت صد برابری تولیدات دفاع مقدس در برنامه‌های آینده

نهضت صد برابری شدن تولیدات دفاع مقدس باید اولویت ما در برنامه‌های آینده باشد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، نشست هم‌اندیشی محقق شدن نهضت صدبرابری شدن فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس استان خوزستان امروز در سالن جلسات شهید جهان آرای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

 سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این نشست به اهمیت نظم و انضباط کاری برای پیشبرد اهداف اداری و ابلاغی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر در امورات محوله و روزانه دارای برنامه ریزی صحیح و منظم نباشیم هرگز به افق دلخواهمان نخواهیم رسید.

وی افزود: محقق شدن فرمان مقام معظم رهبری در خصوص صدبرابر شدن تولیدات و محصولات دفاع مقدس باید سرلوحه ما در برنامه‌های آینده مان باشد تا بتوانیم به قله مد نظر برسیم.

سردار مرادحاجتی گفت: در حوزه رسانه یا خبرگزاری، در حوزه ادبیات، تاریخ شفاهی، اسناد و امورات هنری شرایط برای محقق شدن این نهضت مساعد است به شرطی که از همه ظرفیت‌ها برای رشد معقول در تولیدات‌مان بهره ببریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: رسیدن به قله مطلوب فرهنگی دفاع مقدس نباید منجر به ضعف کیفیت در تولیدات و محصولات ما شود یعنی باید به گونه‌ای در این مسیر حرکت کنیم که کیفیت و کمیت توام را داشته باشیم.

وی در پایان ضمن توزیع دفترچه‌های راهبردی بین همه مدیران خواستار ارائه گزارش ماهیانه بابت پیشبرد اهداف ابلاغی و دیگر برنامه‌های انجام شده در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و دیگر مراکز فرهنگی و دفاتر شهرستانی شد.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید