ضرورت معرفی ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی به نسل جوان

ضرورت معرفی ابعاد شخصیتی حاج قاسم به نسل جوان


امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی مکتب تمام شهیدانی است که از صدر اسلام تاکنون جان خود را فدای اسلام کرده و با خون خود این درخت تناور را آبیاری کرده‌اند.

ارشد نظامی ارتش در شمال‌غرب کشور گفت: ولایتمداری و تخصص نظامی و اخلاص از ویژگی‌های بارز شخصیت آن شهید بزرگوار بود که می‌تواند تا ابد الگویی برای همه مسئولان و خدمتگزاران این کشور باشد.

وی افزود: نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سردار سلیمانی یک نگاه جامع، فراجناحی و فرامذهبی است؛ یعنی نگاهشان متمرکز به تقویت فرهنگ و سیاست جهان اسلام و ملت‌های آن است.

امیر حاجیلو بیان کرد: شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم با شهادتشان منشأ وحدت بین ملت‌های مظلوم منطقه شدند و با ایجاد یک اتحاد راهبردی و تشکیل گروه‌های مقاومت شکست راهبردهای آمریکا در منطقه را رقم زدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: شهید سلیمانی نماد کارآمدی یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ به طوری که هیچ بن‌بستی برای آن بزرگوار وجود نداشت و با تلاش و توکل و توسل خود بر دل مشکلات می‌زد و می‌توانست سربلند از آن بیرون بیاید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش خاطرنشان کرد: امروز یکی از ضروری‌ترین کارهای فرهنگی در کشور، معرفی ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی به کودکان و نسل جوان است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید