ضرورت پیوند راهیان نور با انقلاب اسلامی، محور مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب

ضرورت پیوند راهیان نور با انقلاب اسلامی، محور مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سرهنگ بسیجی «مهدی امیریان» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز به همراه اعضا و معاونین ستاد مرکزی راهیان نور با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان دیدار و پیرامون میزبانی شایسته خوزستان از زائران راهیان نور گفت‌وگو کردند.

سرهنگ امیریان در سخنانی، با ابراز خرسندی بابت برگزاری این نشست راهبردی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا ظرفیت موجود در ادارات‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور کارشناسان راهیان‌نور، ارتقاء پیدا کند تا بتوانیم با ارتباط مستقیم و مستمر تعامل بیشتری را برای اجرای عملیات راهیان‌نور داشته باشیم.

وی با بیان ویژگی‌ها و شرایط منحصر به فرد استان‌ خوزستان در حوزه خادمین و اعزام زائرین برای میزبانی در ایام اوج و غیر اوج راهیان‌نور، افزود: در دوره‌های گذشته فعالیت‌های خوبی در قسمت‌های سخت‌افزاری و زیر‌ساخت راهیان‌نور انجام شده است، حالا ما قصد داریم تا تمام ارکان‌های موجود مثل قرارگاه‌ها و شبکه‌ها، یادمان‌های دفاع مقدس، خادمین، راویان و تولیدات مکتوب و رسانه‌ای که کنار یکدیگر قرار دارند را پیوست فرهنگی و غنای محتوایی داده تا با ارتقاء کمی و کیفی این مهم بتوانیم در سبد فرهنگی کشور تاثیر داشته باشیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور از توجه و تجربه سردار مرادحاجتی و دغدغه مندی شان در این حوزه تشکر کرد و گفت: پیوند عمیق و رابطه معنادار راهیان نور باید با انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، دوران دفاع مقدس، محور مقاومت و هویت ملی و اسلامی ما برای نسل امروز تبیین شود.

وی متذکر شد: طی بازدیدی که از مناطق عملیاتی جنوب و یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان داشتیم، همه موارد و مشکلات موجود را بررسی کردیم تا بتوانیم در بخش های مختلف نسبت به رفع حداقلی موانع سخت افزاری و نرم افزاری اقدامات لازم را به عمل آوریم.  

در پایان این دیدار مقرر شد که جلسات راهبردی و نشست های هم اندیشی مشترکی در فصل های مختلف با ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان های میزبان از جمله خوزستان برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید