طرح تامین مالی و زیرساخت‌های تولید در شورای نگهبان رد شد

طرح تامین مالی و زیرساخت‌های تولید در شورای نگهبان رد شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی در نشست خبری امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص تصویب لایحه سازمان ملل متحد در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت که خلاف قانون اساسی و شرع شناخته نشد.

طحان نظیف خاطرنشان کرد: همچنین لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی است که در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت رد شد چرا که چند ابهام و اشکال نسبت به آن وجود داشت، به طور مثال در ماده یک این لایحه ابهاماتی مبنی بر مشمولان وجود داشت که به اعتقاد شورای نگهبان ذی نفعان در آن مشخص نمی‌شدند.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه گفت: مورد بعدی طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر است که خلاف قانون اساسی و شرع شناخته نشده است، ما تاکنون هفت طرح اینچنینی داشتیم که همگی مصوب شده‌اند و این طرح هشتمین طرح فهرست قوانین محسوب می‌شود.

وی افزود: طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها مورد بررسی قرار گرفت و باید عرض کنم این طرح ایرادات و ابهامات زیادی داشت که توضیح در مورد آن مفصل است و به مرورگطی روز‌های آینده در مورد آن توضیحاتی خواهم داد.

خبر در حال تکمیل است

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید