«طوفان‌الاقصی» محصول گفتمان انقلاب اسلامی است

«طوفان‌الاقصی» محصول گفتمان انقلاب اسلامی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (شنبه) در گردهمایی مدیران روابط عمومی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان همدان تحت عنوان برنامه «مدار امید»، اظهار داشت: در ایام ارتحال حضرت امام خمینی هستیم و همه این پیشرفت‌های ملت عزیز مرهون مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و رهبری‌های حکیمانه امام راحل در بنیانگذاری نظام جمهوری اسلامی است.

دشمنان با نفسی افتاده در حال مبارزه با گفتمان انقلاب هستند

وی افزود: ۴۵ سال است که انقلاب اسلامی با سربلندی به راه خودش ادامه می‌دهد و حدود ۳۵ سال از رهبری مقام معظم رهبری می‌گذرد و دشمنان ما همچنان پابه رکاب البته از نفس افتاده برای مبارزه با گفتمان انقلاب اسلامی، که گفتمانی برگرفته از وحی الهی و اهل بیت (ع) در تلاش هستند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: گفتمان انقلاب اسلامی درخشش و الهام بخشی خودش را در سطح افکار عمومی دنیا دارد و دشمنان هم همچنان به دنبال خاموش کردن این چراغ نورانی هستند.

وی اضافه کرد: یک نبرد لب به لب، یک طرف بین کسانی که با دین خدا مخالفند و طرف دیگر گفتمان انقلاب اسلامی که راهی نو برای ادامه جوامع پیش پای ملت‌ها گذاشته، برقرار است و تداوم دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی بیهوده نیست‌.

شریف ادامه داد: آن‌ها هراس دارند این گفتمان مورد توجه جهانیان قرار بگیرد و طومار مستکبرین را در هم بپیچد، تنها کشوری هستیم که در صدر رسانه‌ها بوده و زیر ذره بین دشمنان هست، هرچند تلاش دارند کاستی‌های ما را برجسته کنند، اما خورشید هرگز پشت ابر نمی‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵ سال مردم ما با تاسی از رهبر انقلاب فریاد می‌زدند که اسرائیل نژاد پرست است و آنها فقط و فقط خودشان را می‌بینند و اولین کلیدواژه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره همین موضوع بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ۴۵ سال طول کشید تا افکار عمومی جهان به ماهیت رژیم صهیونیستی، چشم انداز و ماهیتی که امام راحل بیان کردند و رهبر انقلاب ادامه دادند پی‌ببرند.

وی با اشاره به نامه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان و اساتید آمریکایی، گفت: نامه امام به گورباچف را فراموش نکرده‌ایم و امروز در چهل و پنج سالگی سالگرد انقلاب، نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان و اساتید امریکایی را شاهد هستم که رهبران خونخواه و جنایتکار آمریکا لیاقت نداشتند که رهبر انقلاب به آنان نامه بنویسد.

شریف با بیان اینکه مردم ما در ایران اسلامی لذت امامت را چشیدند و ۴۵ سال این کشور برپایه‌های نداشته‌های گذشته استوار شد، گفت: در ۴۵ سال طول عمر انقلاب اسلامی، این کشور را به کشوری الهام بخش در کل دنیا معرفی شده است.

 مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شما شاهد بودید که بعد از شهادت رییس جمهور بخش عمده‌ای از دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مستحکم نگاه می‌کردند و دست کم نگیرید این هیئت‌ها که از کشورهای مختلف برای ادای احترام به شهدای خدمت آمدند.

امروز منفورترین رژیم روی کره زمین صهیونیسم‌ها و اربابان آن‌ها هستند

وی تصریح کرد: مستکبرین ۴۵ سال تلاش کردند که ما ملتی منزوی شویم اما امروز همه دنیا می‌دانند کی منزوی است، امروز منفورترین رژیم روی کره زمین صهیونیسم‌ها و اربابان آن‌ها هستند.

شریف با اشاره به نامگذاری این همایش به نام (مدار امید) گفت: مدار امید که نام این همایش هست می‌خواهد این پیام را به افکار عمومی دنیا دهد که وحدت و امید به آینده از اولویت‌های ما هست و دشمن همین را بالعکس عمل می‌کند و در تلاش برای ایجاد اختلاف و دوقطبی در کشور و گرفتن امید از مردمان این سرزمین است‌.

وی با بیان اینکه استراتژی رسانه‌ای دشمن بر چند مدار عملیاتی است، گفت: مولفه اول این است که دشمن تلاش می‌کند با تولیدات خودش به ملت ما به ویژه کسانی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند، این تفکر را جا بیندازد که انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مولفه دیگر این است که بگویند شرایط ما بحرانی است و همه دنیا پشت مرزهای کشور سرشار از آرامش هستند، در حالی که ما با یک نگاه بسیار سطحی به پیرامون خود به خوبی درمی‌یابیم که رفاه و آرامش در طول این ۴۵ سال گذشته در کشور ما در مقایسه با کشورهایی که با آمریکا در ارتباط بودند قابل مقایسه نیست.

امروز انقلاب اسلامی مثل خورشید می‌چرخد

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی همانند خورشید می‌درخشد و جبهه مقاومت محصول انقلاب اسلامی است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی بود که «طوفان الاقصی» را آفرید و رزمندگان حماس و جهاد اسلامی با الهام از این گفتمان، رویکرد مقاومت را انتخاب کردند.

شریف افزود: امروز ۴۵ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد اگر اندکی تحقیق کنید نامه‌ای که امام به سران کشورهای اسلامی را نوشته می‌بینید که به آنان می‌گوید بایستید و مقاومت کنید اما اتفاقی نمی‌افتد تا می‌رسد به جنگ ۳۳ روزه، روزی که اولین شکست را صهیونیسم ها تجربه کردند و اولین ضربه را از شیعیان لبنان دریافت کردند.

وی تصریح کرد: ای کاش جوانان با نحوه اشغال فلسطین و میزان حمایت کشورهای مختلف از آنان مطلع بودند، آن موقع ارزش این عملیات و برهم ریختن هیمنه صهیونیسم ها را متوجه می‌شدند. ۷۴ صهیونیسم‌ها بر این باور بودند که دارای استحکام و استوار هستند و به خوبی در اذهان جا انداخته بودند و اگر نبود نامگذاری روز جهانی قدس و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، استراتژی صهیونیسم ها موفق می‌شد.

این مقام مسئول ادامه داد: هشت ماه افکار عمومی جهان شاهد بود چگونه یک شهر بدون پدافند با جمعیت میلیونی را بمباران کردند و بر هیچ چیز رحم نکردند و از لطف خداوند به هیچ دستاوردی هم نرسیدند. مصیبت آن جایی است که با کنترل دقیق اجازه افشا شدن تلفات نظامی‌اشان را نمی‌دهند، که اگر روزی این حلقه هم بشکند همه جهانیان می فهمند که حماس چه تلفات سنگینی به صهیونیسم‌ها وارد کرده است‌.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: شما تلاش می‌کنید که بگویید ملت ایران از انقلاب اسلامی پشیمان است و امید را از جامعه ایران بگیرید؛ اما تحولات مبین این است که انقلاب اسلامی همچنان با قدرت پیش می‌رود و تهدیدات را به فرصت طلایی تبدیل می کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: ما باور داریم به قرآن کریم که تا زمانی که برای سعادت بشر تلاش می‌کنیم پیروزی از آن ماست، ما هیچ هراس و دلهره‌ای نداریم چون امام و رهبری حکیم داریم.

انقلاب اسلامی استاد تبدیل تهدید به فرصت است

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی استاد تبدیل فرصت به تهدید است، دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند تا ما را تحقیر کنید اما فرزندان این سرزمین به برکت رهبری امام این تهدید را تبدیل به فرصت‌هایی طلایی کردند که چشمه‌ای از آن را در عملیات وعده صادق دیدید.

شریف ادامه داد: ای کاش توانسته بودیم قطره‌ای از اهمیت این عملیات را بیان کنیم، همین مقداری که اعلام شد عزت و پیروزی انقلاب اسلامی و شجاعت و تدبیر رهبر انقلاب را به دوست و دشمن نشان داد.

وی تصریح کرد: شرایط  و نگاه به کشور ما قبل و بعد از وعده صادق تغییر کرده و آورده زیادی برای امنیت پایدار داشته و توسعه تعاملات ما به دنیا مجددا اعلام شد و به لطف خدا هیمنه دشمن شکست و ارادت رهبر انقلاب در صدور این فرمان به همه نشان داد، راه انقلاب اسلامی راهی استوار و پیروز است هرگز غرور ما را نخواهد گرفت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، متذکر شد: پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی کار سختی است، امیدواریم تمام مسئولان راه شهدای خدمت را ادامه دهند و برگی به اوراق عظمت این کشور بیفزایند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید