ظرفیت بالای ارتش ایران در رشته‌های رزمی

ظرفیت بالای ارتش ایران در رشته‌های رزمی



‎رییس سازمان تربیت بدنی ارتش و رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در آستانه سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، صبح روز دوشنبه و در آستانه سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی به همراه علی صدیقی دبیرکل و عباس آقا براری مسئول حراست فدراسیون با حضور در محل سازمان تربیت بدنی ارتش با امیر سرتیپ دوم حسین امیدی دیدار و گفتگوکردند.

‎در ابتدا این جلسه بهتری ضمن تبریک و تهنیت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه این ارگان در کشورمان و در دوران دفاع مقدس به ویژه در رشد و توسعه ورزش یاد کرد.

‎رییس فدراسیون ورزش های رزمی با اعلام اینکه این فدراسیون با بیش از ۱۳۰ سبک و کمیته یکی از پر مخاطب ترین فدراسیون های ورزشی می باشد گفت؛همکاری با ارتش از وظایف فدراسیون بوده و زمینه های همکاری در این راستا وجود دارد.

‎در ادامه این دیدار رییس سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: با توجه به وجود پتانسیل در دانشگاه ها، دانشجوها و هنرآموزان ارتش جمهوری اسلامی ایران، در تلاش هستیم که آموزش ورزش های رزمی کاربردی در سطح کشور با همکاری فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی صورت پذیرد.

‎وی بیان این که : ارتش دارای ۹۷ تیم در لیگ برتر است و تاکنون حدود ۲۰۰ نفر به مسابقات بین المللی اعزام شده اند وهمچنین با توجه به فعالیت بانوان نیزدر دانشکده پزشکی و پرستاری و خانواده ها، ابراز امیدواری کرد که‌در آینده با امضاء تفاهم نامه و عملیاتی نمودن آن شاهد رشد و پیشرفت ورزش های رزمی در ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید