ظهوریان: اتابک با وزات صمت آشنا نیست

ظهوریان: اتابک با وزات صمت آشنا نیست



نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای اتابک با وزارتخانه آشنا نیست و شاید چندین سال طول بکشد تا اوضاع را بتوانند به دست بگیرند. ایشان یک مدیر سطح بنگاه خوبی هستند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، سید میثم ظهوریان نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: در بین وزرایی که برنامه ارائه دادند ضعیف‌ترین برنامه برای آقای اتابک است. برنامه‌های ایشان فاقد هرگونه اولویت است. حمایت از بنگاه‌های کوچک متوسط و بزرگ مقیاس در برنامه‌های ایشان است. ایجاد واحدهای جدید و دیگر واحدها در برنامه‌های ایشان هستند اما منابع محدود هستند ‌ و باید اولویت داشت. این موضوع ما را یاد وزیر سمتی می‌اندازد که چندین همت از بانک مرکزی گرفت تا به خودروسازان کمک کند. از وزرا انتظار داریم لایحه میانی‌تر و عملیاتی‌تر معرفی کنند.

وی ادامه داد: آقای اتابک درکی از سیاست صنعتی ندارد. ایشان یک بنگاه داره خوب است. ایشان گفتند من با بنگاه‌داری دولت در بازار خودرو مخالفم و در نهایت یک نظر واحد ارائه ندادند. بهتر است تا نظرات ایشان شفاف‌تر باشد.

ظهوریان در پایان تاکید کرد: آقای اتابک با وزارتخانه آشنا نیست و شاید چندین سال طول بکشد تا اوضاع را بتوانند به دست بگیرند. ایشان یک مدیر سطح بنگاه خوبی هستند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید