عدم ثبت وقایع تاریخی در حوزه شهدا باعث آسیب به تاریخ استان می‌شود

عدم ثبت وقایع تاریخی در حوزه شهدا باعث آسیب به تاریخ استان میشود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه هئیت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زاهدان امروز در سالن جلسات دفتر معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سرتیپ دوم «غلام نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این جلسه اظهار داشت: از موزه دفاع مقدس زاهدان بسیاری از مدارس و مراکز فرهنگی بازدید کرده اند و قرار است برای برنامه هایشان از این موزه استفاده کنند.

وی افزود: باید دانش نامه استانی انقلاب و دفاع مقدس تهیه شود که لازم است تمامی دستگاه ها در بخش فرهنگی پای کار بیایند.

سردار کوهکن عنوان کرد: باید عملیات های دوران دفاع مقدس طوری در موزه به نمایش گذاشته شود که بازدید کنندگان به راحتی از آنها بهره بگیرند.

«منصور بيجار» سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه امسال را مقام معظم رهبری سال تولید و دانش بنیان نامگذاری کرده اند، لازم است در این حوزه تلاش شود. پارک علم و فناوری ظرفیت بسیار مناسب برای تولید محتوا در این زمینه است.

وی افزود:‌ سیستان و بلوچستان شهدای بسیاری مانند «سبیل اخلاق» دارد که لازم است به استان و کشور معرفی شوند. تاریخ استان به خصوص در حوزه شهدا باید ثبت شود چراکه عدم ثبت آنان باعث آسیب به تاریخ سیستان و بلوچستان می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید