عزت ،افتخار و اقتدار کشور ارمغان هفته دفاع مقدس است


دفاع مقدس هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/31/2610516_414.jpg” alt=”عزت ،افتخار و اقتدار کشور ارمغان هفته دفاع مقدس هست” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام «امرایی» امام جمعه شهرستان دره شهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهارداشت:عزت، افتخار و اقتدار کشور ارمغان هفته دفاع مقدس هست که ملت ایران با اتحاد و همبستگی هشت سال در مقابل ماشین جنگی دشمنان ایستاد و نهایتا این اتحاد باعث پیروزی مقتدرانه ملت در مقابل استکبار جهانی شد.
 
وی افزود:امروز تشکیل بسیج مردمی و محور مقاومت در دیگر بلاد اسلامی برگرفته از دفاع مقدس ما و روحیه شهادت طلبی و ایثار و جانفشانی جوانان و نوجوانان هست.
 
خطیب نماز جمعه دره شهر با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی در لبنان گفت: با اتحادی که در بین بسیاری از کشور‌های مسلمان منطقه در حال شکل گیری هست رژیم منحوس صهیونیستی پایان عمرش فرارسیده و بزودی شاهدی نابودی این غده سرطانی خواهیم بود.
 
وی با اشاره به بازگشایی مدارس افزود:آموزش و پرورش ضرورت دارد در کنار آموزش، تربیت اسلامی و آشنایی دانش آموزان با معارف دینی و اسلامی در اولویت قرار دهد.
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید