«علی‌آبادی» به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت صمت معرفی شد

«علی‌آبادی» به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت صمت معرفی شد


به گزارش مجاهدت از گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس برای رأی اعتماد به وزیر جدید آموزش و پرورش، اظهار داشت: امیدواریم عملکرد صحرایی در مسیر وزارت آموزش و پرورش و در راستای اجرای فرمایشات رهبری و نیازهای این حوزه باشد.

بهادری جهرمی افزود: دومین وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت نیز معرفی شد. عباس علی آبادی چهره شناخته شده در حوزه صنعت برای این وزارت خانه به مجلس پیشنهاد شد. او ضمن تحصیلات در دانشگاه‌های برتر کشور سوابق متعددی در حوزه صنعت دارد که امید است با اعتماد نمایندگان به وی بتوانیم امور این وزارتخانه را به خوبی پیش ببریم.

وی با اشاره به سفر اخیر سلطان عمان به کشورمان اظهار کرد: این سفر در راستای استمرار دیپلماسی همسایگی به عنوان سیاست اصلی دولت در حوزه روابط خارجه انجام شد. دستاوردهای این سفر در ۵ حوزه مختلف از جمله بهداشت، حمل و نقل، تجارت و … بوده و توافق‌های خوبی در این موارد صورت گرفته است.

سخنگوی دولت گفت: طبیعتاً توافقات سیاسی نیز از جمله مواردی بود که مقامات دو کشور ایران و عمان درباره آن گفتگو کردند و با تاکید بر اشتراکات برای توسعه روابط دوجانبه تعاملاتی داشتند.

وی با اشاره به آزادی اسدالله اسدی دیپلمات بازداشت شده کشورمان بیان کرد: از همراهی قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی برای نهایی سازی لایحه انتقال محکومان به کشور قدردانی می‌کنیم. این لایحه مقدمات این انتقال را فراهم کرد.

ادامه دارد……

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید