عملکرد موفق استان فارس در برگزاری شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

عملکرد موفق استان فارس در برگزاری شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «امیر وجدانی نیا» در سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان فارس به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان فارس پرداخت و اظهار داشت: یکی از وظایف شورای عالی نظارت بر شورا های استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت هست که از سال ۱۴۰۰ تا کنون استان فارس در برگزاری جلسات و تصویب مصوبات هدف مند عملکرد موفقی داشته هست.

وجدانی نیا افزود: شاخص های مهم استان فارس در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استانی هدف مند بودن و مسئله محور بودن فعالیت ها هست که حضور شخص استاندار در تمامی جلسات نشان از عملکرد مطلوب استان دارد.

وی با بیان اینکه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان فارس  ۷۴ مصوبه ترویجی در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ ۳۱ مصوبه در حمایت از جامعه ایثارگری استان داشته هست، گفت: فارس در میان سایر استان ها باتوجه به اقدامات سه سال اخیر جزو استان‌های برتر در عملکرد شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بوده هست.

وجدانی نیا ضمن تقدیر از عملکرد استان فارس در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: استان فارس درواقع یک مجموعه ای شامل هنر، ایثار و شهادت و انسان های حماسه ساز، فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و تاریخی و تمدنی هست که امیدواریم با تداوم همت عالی اعضای شورای توسعه استانی شاهد رشد هرچه بیشتر در عرصه ایثار باشیم.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود یادآور شد که قانون تشکیل شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای هم افزایی و ایجاد هماهنگی و اعتلای فعالیت ها از سال ۱۳۹۴ ابلاغ شد و تشکیل این شورا تا امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/
 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید