عملیات«وعده صادق»در سایه پتانسیل دفاع مقدس به کمال رسید/ با دنیا تعارف دفاعی نداریم

عملیات«وعده صادق»در سایه پتانسیل دفاع مقدس به کمال رسید/ با دنیا تعارف دفاعی نداریم



به گزارش خبرنگار نوید شاهد رییس ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت در  نشست خبری اعلام برنامه های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس که صبح امروز برگزار شد، گفت: عملیات «وعده صادق» مطلع بسیار مهمی است و باید میان فاصله زمانی قبل و بعد عملیات تمایز قائل شویم.

 

سردار سرتیپ کارگر با بیان اینکه اتفاقاتی که امسال رخ داد با سال گذشته تفاوت عمده ای دارد، ادامه داد: موضوع فلسطین و غزه بسیار مهم است و عملیات «وعده صادق» که ایران علیه اسراییل انجام داد، در تاریخ مثال زدنی و بی مانند بود.

 

وی با تاکید بر اینکه همه این مسایل که در ارتباط با مقابله با رژیم صهیونیستی رخ داد، نشان از استفاده موثر از ظرفیت های دفاع مقدس بود، افزود: سال گذشته رهبری تاکید کردند راه حل مشکلات کشور با فرهنگ دفاع مقدس قابل حل است؛ بنابراین ما به هر میزان که به این فرهنگ حتی در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأسی کنیم، موفق تر خواهیم بود.

 

رییس ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه رییس جمهور نیز خود از رزمندگان دفاع مقدس است و اعتقاد به نجات بخشی کشور در پرتو زنده نگاه داشتن این فرهنگ دارد، بیان کرد: البته تقویت این روحیه با ابزار جدید و تازه باید صورت بگیرد و در هر حال در به کارگیری تاکتیک، باید متفاوت باشیم.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در همین راستا باید از تجارب دفاع مقدس، از مقاومت تا دفاع از حرم استفاده بهینه کنیم، ابراز کرد: ما می توانیم در این حوزه موفق عمل کنیم همان طور که حتی روزی کشور در جایی بود که باید سیم خاردار وارد می کردیم اما امروز نه تنها به خودکفایی در بحث تجهیزات نظامی رسیده ایم، بلکه هم در علم هم در تجهیزات به صادر کننده مبدل شده ایم.

 

سردار سرتیپ کارگر در پایان با تاکید بر اینکه هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس برپایی جشن پیروزی است، خاطرنشان کرد: دنیا باید متوجه شود نمی تواند نسبت به جمهوری اسلامی کمترین نگاه تهدید آمیزی داشته باشد و ایران در تمام موضوعات دفاعی، هیچ تعارفی با دنیا ندارد و هر کشوری که بخواهد ما را تهدید کند، با تنبیه مواجه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید