عملیات «طوفان الاقصی» حماسه‌ای تکرارناپذیر برای جهان اسلام رقم زد

عملیات «طوفان الاقصی» حماسه‌ای تکرارناپذیر برای جهان اسلام رقم زد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مشهد، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» که امروز در مشهد برگزار شد، با اشاره به تحولات اخیر فلسطین، اظهار داشت: فهرست بلند و سیاهی از کارنامه جنایات صهیونیسم بر علیه مردم مظلوم فلسطین برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با مذبوح‌ترین اقدامات از جمله قطع آب و برق، ممانعت از ارسال محموله‌های غذایی، بمباران بیمارستان‌ها، کشتن زنان و کودکان و کشتن خبرنگاران بار دیگر چهره خود را نمایان کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از اولین روزی که پا به عرصه حیات گذاشت، قساوت و سنگدلی علیه فلسطینی‌ها داشت.

اسماعیلی گفت: در روزهای اخیر رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی فلسطین حماسه‌های بزرگی آفریدند و روزهای گذشته، روزهای تاریخی و تکرار نشدنی برای جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه آنچه برای جهانیان تازگی دارد، جریان مقاومت است، خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت در یک روز بیش از هزار صهیونیست را از بین بردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: ظلم و تجاوز روا داشته شده به فلسطین جز با نظام عادلانه مبتنی با آرای مردمی اصلاح نمی‌شود و امیدواریم به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

اسماعیلی ادامه داد: مردم اصیل فلسطین شامل یهودیان، مسیحیان و مسلمانان در همه پرسی باید نوع حکومت خود را انتخاب کنند، اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی روش مذبوحی است.

حل و فصل مشکلات حوزه اداری و ساختار اجرایی نهاد کتابخانه‌ها

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور طی ٢ سال اخیر بسیار موفق عمل کرده‌اند و شاهد بالاترین بهره‌وری در این کتابخانه‌ها هستیم و مشکلات حوزه اداری و ساختار اجرایی نهاد کتابخانه‌ها حل و فصل شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ورود کتابخانه‌ها به حوزه کسب و کارهای کوچک حرکتی نو در حوزه اقتصاد فرهنگی است.

اسماعیلی ابراز داشت: خروجی این همایش باید ارائه راهکارهای جدید در حوزه اقتصاد فرهنگ به نهاد کتابخانه‌های عمومی برای سیاستگذاری‌های جدید باشد.

وی تصریح کرد: امروز در کتابخانه‌های عمومی بیش از ده‌ها خدمت ارائه می‌شود و این نهادها تبدیل به مکان‌هایی برای رشد حوزه دانش و پژوهش در کشور شده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس جمهور نیز پشتیبانی‌های خوبی از حوزه فرهنگ، ادب و رسانه دارند که قابل تقدیر است.

اسماعیلی بیان داشت: وجود مهمانان خارجی در این همایش و مدیران گروه‌های علمی دانشگاهی در حوزه کتاب و کتابداری بیانگر تاکید بر همکاری‌های گسترده در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید