عملیات وعده صادق ۲ اقدامی منطقی، قانونی و مشروع بود

عملیات وعده صادق ۲ اقدامی منطقی، قانونی و مشروع بود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سید محمدعلی ساداتی» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک گرامیداشت هفته فراجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در دفاع از امنیت کشور از اول انقلاب تا کنون در عرصه های مختلف جان خود را نثار این مردم و انقلاب کرده اند که شایسته تقدیر هستند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند و مردم قانون‌مدار » افزود: همه ما باید به اجرای قوانین کشور کمک کنیم در عرصه های مختلف باید کمک کنیم که قوانین مصوب کشور که بیشتر در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب هست اجرا گردد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی پیشانی اقتدار نظام و پرچمدار امنیت داخلی کشور هست لذا مایلید همراه و همگام با این نیرو باشیم که امنیت و اقتدار کشور نیز حفظ شود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب درادامه بااشاره به سالروز حمله آمریکا به افغانستان اذعان داشت: آمریکا از سال ۱۳۳۲ نشان داده که دشمنی و خیانت ها همواره از طرف آمریکا بوده هست در جریان ترور شهید اسماعیل هنیه برخی از سیاسیون کشور گفتند که آمریکا پیام داده که شما خویشتنداری کنید ما آتش بس اعلام می کنیم درحالیکه این پیامها خدعه و نیرنگ بوده هست و دشمن از عدم پاسخ ما فرصت گرفت و همه دیدیم که رهبر مقاومت لبنان را هم به شهادت رساندند.

وی افزود: ما باید از این وقایع درس عبرت بگیریم و باید برای مردم همواره بیان شود تا همه مراقب خدعه و نیرنگ های آمریکا و استکبار جهانی باشند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله شاگرد مکتب امام راحل در مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی بود و یک عمر مبارزه و جهاد کرد و عاقبت وی ختم به شهادت شد.

حجت الاسلام ساداتی افزود: ریشه مقاومت در قرآن هست و امروز موضوع مقاومت در سراسر کشورهای اسلامی به موضوع اصلی تبدیل شده هست.

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: حرف جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین این هست که سرزمین فلسطین متعلق به مردم آن کشور و مردم غزه هست که سالهاست شهید و زخمی و آواره می دهند و سگ هزار آمریکا در منطقه سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت. 

وی خاطرنشان کرد: دفاع حق قانونی مردم مظلوم فلسطین هست همانگونه که رهبر انقلاب امروز در خطبه های نماز جمعه تهران فرمودند آنچه که نیروهای مسلح کشور در برابر رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق ۲ انجام داد هم مطابق با شرع و قوانین الهی و هم مطابق با قوانین امروز بشری هست.

حجت الاسلام ساداتی افزود: وقتی رژیمی از سراسر دنیا نیرو آورده و به زن و مرد و پیر و جوان فلسطینی رحم نمی کنند و بمب‌های چند تنی بر سر آنها می ریزند آیا راهی جز مقاومت دارند آیا کشورهای اسلامی راهی بجز مبارزه با این رژیم دارند ، همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند این رژیم دشمن فلسطین ، لبنان ، مصر ، یمن و ایران هست و ما باید با ایجاد وحدت در جوامع اسلامی از رژیم صهیونیستی اعلام برائت و از مردم مظلوم فلسطین تا پای جان دفاع کنیم.

وی افزود: دفاع ما در برابر رژیم صهیونیستی یک دفاع منطقی ، عاقلانه ، قانونی و مشروع و یک دفاع برگرفته از آرمانهای الهی و انسانی هست .

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: فرهنگ مقاومت آثار بسیاری داشته هست فلسطین در سالهای گذشته بسیار فقیر بود و نهایتا با سنگ در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی مبارزه می کردند اما به برکت محور مقاومت امروز در لبنان و فلسطین و نوار غزه و حتی کرانه باختری به سلاحهایی دست یافتند که بیش از ده درصد از ساکنین سرزمینهای اشغالی را مجبور به مهاجرت کردند و بیش از ده درصد از نواحی مسکونی رژیم صهیونیستی فاقد سکونت شده هست.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مهم و سنگین نهادهای فرهنگی کشور بیان داشت: غرب و استکبار جهانی امروز به دنبال ایجاد تغییر در روشها و نگرش‌ها و اعتقادات و ارزشها و اخلاق انسانها در تمام جهان هست و فقط مختص به ایران نیز نیست و هجمه بسیار بزرگ فرهنگی را علیه خانواده ها به راه انداختند لذا وظیفه نهادهای فرهنگی کشور برای مقابله با این تهاجمات بسیار مهم می باشد.

حجت الاسلام ساداتی افزود: دشمن در همین سریالهای کودکانه هم هویت و شخصیت کودکان را هدف گرفته اند که لازم هست در برخورد با کودکان از آموزه های اسلامی استفاده شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید