عوامل کلیپ رقص هنجارشکنانه در کنگان دستگیر شدند

عوامل کلیپ رقص هنجارشکنانه در کنگان دستگیر شدند



فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری دو نفر هنجارشکن که کلیپ آنها در فضای مجازی و رسانه‌های معاند بازتاب داشت خبر داد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، سرهنگ حمیدرضا حبیبی روز دوشنبه اظهار کرد: طی روز گذشته و پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی معاند که میان شهروندان بازتاب منفی و موجب آزردگی خاطر متدینین شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس کنگان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، 2 فرد هنجارشکن را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی اقدام به دستگیری آنها کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان تصریح کرد: هر دو متهم غیربومی شهرستان هستند که با ظاهری زنانه اقدام به تهیه و بارگذاری کلیپ در قضای مجازی کرده بودند.

حبیبی عنوان کرد : هر دو متهم در اعترافات خود به خوردن مشروبات الکلی اعتراف و معترف شدند که زنان را در آن شب به کشف حجاب ترغیب می‌کردند.

وی با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می کند، گفت: شهر شهید پرور کنگان جای اینگونه اقدامات و رفتارهای خلاف شرع و عرف نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد قاطع می‌شود.

منبع: ایرنا

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید