عیادت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مادر شهید «خداداد منصوری»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از کارکنان این اداره‌کل با حضور در منزل شهید «خداداد منصوری» با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار از مادر شهید والامقام «خداداد منصوری» که در بستر بیماری هست، عیادت کرد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: مادران شهدا برای رضای خدا و در جهت زنده نگه داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند و به معنای واقعی این عزیزان نماد صبر و استقامت هستند.
 
دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مادر شهید «خداداد منصوری»” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/7/2584750_787.jpg” alt=”عیادت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مادر شهید «خداداد منصوری»” width=”600″ height=”361″>
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: قدم گذاشتن رزمتدگان و شهدا در مسیر حق و حقیقت به واسطه تربیت خوبی بود که در دامان مادران خود شده اند. 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با آرزوی صحت و سلامتی برای مادر شهید «خداداد منصوری» گفت: عیادت از والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه دینی و باعث افتخار برای همه مسئولین هست. 
 
دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مادر شهید «خداداد منصوری»” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/7/2584748_644.jpg” alt=”عیادت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مادر شهید «خداداد منصوری»” width=”600″ height=”361″>
 
در پایان این دیدار سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر و تمثال شهید والامقام از صبر و استقامت مادر این شهید بزرگوار تجلیل کرد. 
 
شهید «خداداد منصوری» ۶ شهریور ۱۳۴۳، در روستای اسلام آباد جلیل از توابع شهرستان بویراحمد به دنیا آمد. پدرش محمدحسین و مادرش شاه پسند نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. پاسدار بود؛ و سرانجام در ۲۵ اسفند ۱۳۶۲، در جبهه جنوب بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر او در روستای سپیدار شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شد. 
 
دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مادر شهید «خداداد منصوری»” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/7/2584749_940.jpg” alt=”عیادت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مادر شهید «خداداد منصوری»” width=”600″ height=”361″>
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید