عیادت نماینده ولی فقیه در فارس از «آرتین سرایداران»

عیادت نماینده ولی فقیه در فارس از «آرتین سرایداران»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» امام جمعه شیراز امروز با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از آرتین سرایداران وضعیت وی را از پزشکان حاضر بر بالین وی جویا شد.

آرتین سرایداران کودک شش ساله‌ای است که 4 آبان و در جریان حمله تروریستی عناصر داعش به حرم مطهر شاهچراغ شیراز، پدر، مادر و برادر خود را از دست داد.

در جریان این حمله دست چپ آرتین نیز از سه ناحیه کف دست و انگشتان مورد اصابت سه گلوله کلاشینکف فرد تروریست قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

 پس از انتقال آرتین به بخش اتفاقات بیمارستان نمازی شیراز، وی بلافاصله مورد مداوا قرار گرفت و تاکنون چندین عمل جراحی بر روی دست وی انجام شده است.

پس از این حادثه عده‌ زیادی خواهان برعهده گرفتن مسوولیت و سرپرستی آرتین شدند که در نهایت خواهر وی که به تازگی عقد کرده و در شرف ازدواج است عنوان کرد بنا دارد خود و همسرش سرپرستی آرتین را برعهده ‌بگیرند.

آرتین در فضای مجازی الهام‌بخش اشعار، ترانه‌ها، مطالب و دل‌نوشته‌های بسیاری شده و به نماد مظلومیت مردم ایران در برابر آشوبگران، تروریستها و برهم‌زنندگان نظم عمومی در حوادث اخیر بدل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید