غیرت نسل جنگ باید به جوانان امروز منتقل شود

غیرت نسل جنگ باید به جوانان امروز منتقل شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا و رئیس هیئت معارف جنگ شهید «صیاد شیرازی» ارتش، به‌مناسبت ایام سالگرد آزادسازی خرمشهر با تعدادی از پیشکسوتان و کارگروه هیئت معارف جنگ ارتش مستقر در شمالغرب به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه در تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر «آراسته» در این دیدار اظهار داشت: بازگویی و گزارش رشادت‌ها و وحدت نیروهای مسلح در دوران جنگ که عنصر جدانشدنی پیروزی‌های کشور عزیزمان آن دوران بود، به نسل جوان کاری شریف و در عین حال حساس است که بحمدالله اساتید توانای ما امروز به خوبی از پس این مسئولیت برآمده‌اند.

وی افزود: اساتید شایسته ما امروز با ایمان و انگیزه‌ای استوار علی‌رغم همه دشواری‌های موجود اعم از کهولت سن و سایر سختی‌ها مسیر مقدس تشریح فداکاری‌های نیروهای مسلح عزیز در دوران دفاع مقدس را با افتخار و صلابت طی می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین را به نحو احسن به اجرا می‌آوردند.

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب به هیات معارف جنگ و سلسله مراتب ارتش مبنی بر اینکه آموزش معارف جنگ نباید تعطیل شود، گفت: امیر سرلشکر «موسوی» هم تاکید کردند آموزش و بازگویی معارف جنگ توسط پیشکسوتان مهم‌ترازرزم انفرادی سربازان است.

رئیس هیئت معارف جنگ ارتش ادامه داد: وظیفه اصلی هیئت معارف جنگ ایجاد انگیزه حماسی و ترویج روحیه دفاع از وطن، ایثار، ایستادگی و مقاومت بین کارکنان جوان پایور و وظیفه در ارتش است و غیرت نسل جنگ باید به جوانان امروز منتقل شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: ارتش با تمام توان برای آموزش معارف جنگ به کارکنان جوان پایور و وظیفه در تمام نقاط کشور همکاری‌های لازم را انجام داده است.

امیر سرتیپ‌دوم بازنشسته «رحمان اکبرآبادی» مسئول کارگروه معارف جنگ ارتش در شمالغرب نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات این کارگروه اظهار داشت: 16 هزار نفر از سربازان ارتش مستقر در شمالغرب به صورت میانگین ازکلاس‌های معارف جنگ در این منطقه در مقاطع تحصیلی مختلف در پایگاه هوایی شهید «فکوری»، منطقه پدافند هوایی شمالغرب و یگان‌های نیروی زمینی ارتش توسط استادان پیشکسوت آموزش دیده‌اند.

در پایان این مراسم از همکاری‌های امیر سرتیپ‌دوم «امیرحسین شفیعی» ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل توسط امیر سرتیپ «آراسته» تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید