فارس‌من| مورد عجیب دانشگاه آزاد؛ وقتی سامانه دانشجویان را در آستانه امتحانات به‌خاطر بدهی مسدود کردند!

فارس‌من


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرگزاری فارس، «انتقاد دانشجویان به مسدود شدن سامانه دانشگاه آزاد» عنوان پویشی است که به تازگی در فارس من به ثبت رسیده و دانشجویان دانشگاه های آزاد خواستار پیگیری  این موضوع شدند.

به همین منظور، خبرنگار ما با سردبیر سوژه گفت وگویی داشته است، او در این باره این گونه توضیح داد: من به نمایندگی از برخی دانشجویان صحبت می‌کنم، دانشگاه به برخی از دانشجویان پیامکی را ارسال کرده است که طی ۲۴ ساعت آینده باید نسبت به پرداخت بدهی به دانشگاه اقدام کنید، این در حالی است که این بدهی مربوط به امروز بوده و ما  طبق سنوات گذشته باید آن را در زمان امتحانات پرداخت می‌کردیم با این حال، سامانه دانشجویی را قطع کرده اند و ما به سامانه دسترسی نداریم.

وی افزود: بعد از آنکه علت  مسدودی سایت را جویا شدیم گفتند  این پیامک برای آن دسته از دانشجویانی که در ترم های قبلی هم بدهی داشته اند ارسال و سامانه آنها مسدود شده است.

این دانشجوی دانشگاه آزاد تأکید کرد: دانشگاه پس از اعتراض، دسترسی به سامانه را باز کرد  اما امروز هم برخی دانشجویان اعلام کردند که سامانه پس از اعلام باز شدن،مجددا برای برخی دانشجویان مسدود شده است.

انتظار می‌رود مسئولان  دانشگاه نسبت به حل مشکلات دانشجویان عملکردی روشن و یک سویه داشته باشند.

انتهای پیام/





منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید