فتنه‌ها فرصت دفاع از حریم ولایت را فراهم می‌کنند

فتنه‌ها فرصت دفاع از حریم ولایت را فراهم می‌کنند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به حوادث اخیر و فتنه‌جویی دشمنان و معاندان نظام اسلامی اظهار داشت: پلیس خدمتگزار در راه برقراری نظم و امنیت برگ زرین دیگری از اخلاص، رشادت و شجاعت خود را به نمایش گذاشت.

وی افزود: مجاهدان فی سبیل الله در پلیس رضوی گوش به فرمان فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای جلوه دیگری از ایثار و رشادت خلق کردند.

سردار تقوی گفت: خوشبختانه با مجاهدت بی‌منت و حوصله و صبر و متانت همرزمان عزیزم و تمهیدات گسترده‌ای که برابر ضوابط قانونی در دستور کار قرار گرفت و با پشتیبانی ارزشمند نیروهای نظامی و امنیتی و به ویژه بسیجیان همیشه در صحنه خوشبختانه شاهد آرامش و نظم و امنیت در شهر مقدس مشهد هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس خراسان رضوی با تمام توان در این مأموریت‌ خطیر حضور مقتدرانه‌ای داشته و در امتداد مسیر جهاد خدمت، مشهد مقدس در روزهای پایانی صفر و همزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) میزبان خیل میلیونی زائران دلداده بارگاه منور رضوی است که مأموریت و تکلیف خطیر دیگری در دستور کار قرار گرفته است.

سردار تقوی در پایان گفت: فتنه‌هایی که در مسیر انقلاب اسلامی به وجود می‌آیند آزمون‌هایی هستند که به ما می‌آموزند چگونه میراث‌دار شایسته خون شهدا و سنگربان دفاع از حریم اقتدار ولایت و امنیت در ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید