فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی

فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اداره‌ کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز، به تخصص نیرو‌های جوان متعهد و متخصص علمی براساس طرح آمایش آموزشی و در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه اقدام به درج فراخوان جذب هیأت علمی می‌کند.

متقاضیان شاهد و ایثارگر می‌توانند از تاریخ ۲۱ الی ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات و تکمیل مدارک مدنظر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه مطرح شده است: به تمام متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط، بخصوص مشمولین بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه و ماده ۷۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توصیه می‌شود با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir و با دریافت فایل اعلام نیاز دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: برابر بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه، دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات آموزشی و پژوهشی، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مکلف هستند حداقل ۲۰ درصد اعضای هیئت علمی مورد نیاز خود را به مشمولین شاهد و ایثارگر مذکور اختصاص دهند.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید