فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدباقر روحی کاشی»

فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدباقر روحی کاشی»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محمدباقر روحی کاشی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«محمدباقر روحی کاشی» فرزند «محمد اسماعیل» پنجم فروردین ۱۳۴۰ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۲۲ تیر ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

به نام الله و یاد او که روح بخش انسان است و رحمتش بر همه انسان‌ها جاری و رحمانیتش بر بندگان خاصی جریان دارد. او را سپاسگزاریم که بر ما منت نهاد که امت مستضعف را وارث زمین گرداند و انقلاب اسلامی ایران را به رهبری جان جانان، مراد مریدان، امید مستضعفان امام خمینی پیروز گرداند.‌ ای کاش هزار جان می‌داشتم و آن را فدای مکتب و رهبری می‌کردم.

و شما‌ ای پدر و مادر عزیزم! که مرا از بدو تولد با خدا آشنا کردید. زحمت زیادی برایم کشیدید، آن‌طور مرا تربیت کردید که خدا می‌خواست و از وجود پر برکت شما بود که جرقه‌ای از ایمان در دلم زد و عشق و علاقه‌ام به خدا زیاد شد و با نصیحت‌های خدایی‌تان مرا از انحراف اخلاقی نجات دادید و امیدوارم که ان شاءالله از تقصیرم درگذرید و مرا ببخشید.

همگان را به دو نکته توجه می‌دهم: اول آنکه در این برهه از زمان که انقلاب اسلامی عزیز با خطر‌های گوناگونی مواجه است، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین وظیفه، انجام یک انقلاب اخلاقی است در جامعه و این مهم را اگر انجام رساندید، پیروزید و در این راه امام را سرمشق خود قرار دهید. دوم اینکه به جان امام دعا کنید و از حق تعالی بخواهید تا بر عمر پر برکتش تا ظهور حضرت مهدی ارواح العالمین له الفداء بیفزاید، ان‌شاءالله

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید