فرزندان ایران در حماسه ۹ دی نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کردند

فرزندان ایران در حماسه ۹ دی نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کردند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان، امروز (جمعه) در حاشیه مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی در مصلی الغدیر خرم‌آباد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز یوم‌الله ۹ دی است و عظمت این روز هرگز در زمان متوقف نخواهد شد و در طول سالیان ادامه خواهد داشت.

زیویار افزود: مردم انقلابی ایران در ۹ دی سال ۱۳۸۸ عزت و سربلندی خود را نشان دادند و بار دیگر ایستادگی در مقابل فتنه را به جهانیان ثابت کردند؛ همچنین اقشار مختلف مردم برای استقلال نظام جمهوری اسلامی با عزت در راه انقلاب اسلامی همواره قدم برداشته و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی و پشتیبانی و حمایت از ولایت‌فقیه ضروری است و تا پای جان در راه انقلاب اسلامی ایستادگی خواهیم کرد، عنوان کرد: نهم دی در تاریخ ایران اسلامی روز‌هایی را تداعی می‌کند که جبهه جهل قصد مقابله با تمامیت مردم غیور را داشت و در این راه از کمک اجانب و استکبار نیز بی‌بهره نبود.

وی بیان کرد: تصمیمات نادرست فریب‌خوردگان همراه با نشانه رفتن ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب تکدر خاطر امت اسلامی شد و دیگربار پاسخ کوبنده‌ای که توأم با شعور و آگاهی بود از ملت ایران به دنیا منعکس کرد.

زیویار گفت: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی تحرکات کوردلانه بسیاری در مسیر پویایی خود دیده و وقایع اخیر کشور نیز گواهی بر این موضوع است که همگی با بصیرت مردمان مؤمن و انقلابی این دیار به عدم و نابودی منجر شده است.

وی تصریح کرد: نهم دی یادآور روز‌هایی است که فرزندان ایران نقشه‌های استکبار را به خوبی شناخته و با هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نقش بر آب کردند و در اغتشاشات اخیر کشور، پیوند مردم با ولایت به وضوح در محکوم کردن تحرکات هنجارشکنانه فریب‌خوردگان وابسته به غرب قابل مشاهده بود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: شکی نیست که وقایع پس از پیروزی انقلاب اسلامی درس‌های بسیاری داشته و صد البته عبرت‌های فراوانی برای استکبار و وابستگانش و اگر اندکی تفکر و تعقل در آنان وجود داشته باشد، خواهند دانست که در بصیرت مردم ایران زمین نمی‌توانند رخنه کرده و نیات پلید خود را پیش برند.

در حاشیه مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی در مصلی الغدیر خرم‌آباد، میز خدمت با حضور استاندار لرستان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، فرماندار خرم آباد، و کلیه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

عمده مشکلات و مطالبات مردم شامل موضوعاتی بودند که با مراجعه به ادارات مرتفع نشده و با برپایی میز خدمت و به دلیل حضور مسئولان ذی‌ربط، این مشکلات پیگیری شدند.

 انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید