فرزند شهید یزدانی: نباید انقلاب تاوان اشتباهات دولت فعلی را بدهد/ تحول بزرگ توسط آیت الله رئیسی ایجاد می‌شود

فرزند شهید یزدانی: نباید انقلاب تاوان اشتباهات دولت فعلی را بدهد/ تحول بزرگ توسط آیت الله رئیسی ایجاد می‌شود


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر حسین یزدانی فرزند شهید سردار علیرضا یزدانی در نشست خبری خانواده شهدای حامی آیت‌الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به نظر می‌رسد که باید برای موضوعات کشور شمشیر برداشت و جنگید و  اگر این کار را نکرده و روشنگری نکنیم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از بین می‌رود و دیگر چیزی برای‌مان باقی نمی‌ماند.

وی افزود:‌ برخی مسئولین به نظر می‌رسد که بارشان را بسته‌اند و در حال جمع‌وجور کردن کارها برای رفتن هستند و نگرانی هم دیگر ندارند و گویا آنها معتقدند که چیزی از دست نمی‌دهند اگر انقلاب از بین برود و آنها اصلاً نگران از بین رفتن روز افزون معیشت مردم نیستند و به نظر می‌رسد وقتی آنها دل‌شان برای چیزی نمی‌سوزد به دلیل عدم نگرانی مردم ( جمهور) و انقلاب( اسلام) است.

فرزند شهید یزدانی گفت: چرا باید موشک به عنوان عامل بازدارندگی و دفاع و وسیله جنگ ما مورد طمع سوداگران غرب‌پرست قرار گیرد و چرا باید دائم برخی‌ها در خارج از کشور مذاکره کرده و مرتب به غربی‌ها بگویند نگران نباشید ما چیزی نداریم و نه موشک و سلاح وحشتناک داریم و نه وسیله دیگری برای دفاع؛  چرا باید مرتب دل دنیا را آرام کنیم و نگرانی‌ آنها را از بین ببریم و بگوییم که جمهوری اسلامی چیزی ندارد.

وی تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی حجم زیادی موشک سر ملت ایران فرود آمد و شهدای زیادی را دادیم؛ چرا نباید موشک داشته باشیم این در حالی است که رئیس جمهور فعلی در آن دوران که فرمانده پدافند کشور بود زیر کولر بود ولی تعداد زیادی از شهدا و بسیجیان و پاسداران و ارتشی‌ها در حال دفاع از مرزهای کشور بودند؛ در آن دوران هنوز شما دکترای پروازی خود را در انگلیس شروع نکرده بودید در حالیکه پدران فرزندان شهدا برای ساخت و تقویت موشک‌های سپاه در بیابان‌های کشور شهید داده و خاک می‌خوردند. این در حالی است که وزرا و معاونین شما برای پنج کیلومتر بیشتر و یا 100 کیلومتر کمتر برد موشک‌ها مذاکره می‌کنند و پژوهش‌های سنگین موشکی که صورت گرفته را از بین می‌برند.

فرزند شهید یزدانی عنوان کرد: سردار شهید طهرانی مقدم هیچگاه در منزل حضور نداشت و آرام و قرار هم نداشت ولی نتیجه وضعیت فعلی آن شده  است که نه پدر موشکی وجود دارد و نه دانشمندان هسته‌ای و نه پدر هسته‌ای و نه حاج قاسم و مشخص نیست که چرا وضعیت به گونه‌ای شد که همه اینها را از دست داده‌ایم در حالیکه به نظر می‌رسد هر کدام از این افراد کالای یکی از معاملات برخی مسئولین شده است.

وی گفت: چرا باید دائم به طرف مقابل بگوییم از چیزی نترسید و ما هیچ چیزی نداریم و مرتب به آنها اعلام کنیم که نگران ما  نباشد و ما هیچگونه سلاحی در اختیار نداریم.

فرزند شهید یزدانی با تأکید براینکه برخی مسئولین در دولت فعلی اصول مذاکره را نمی‌دانند و زبان دنیا را هم نمی‌دانند، گفت: آیا شما زبان دنیا را بلدید که از همه چیز کوتاه می‌آیید؟ در حالیکه زبان دنیا زبان زور است و 5 یا 6 کشور در زمره قلدران جهان محسوب می‌شوند و تا زمانی که اتفاق خاصی در دنیا رخ ندهد زبان زور زبان دنیا است.

وی افزود: هشت سال است که دولت فعلی احساس ضعف می‌کند؛ کجای دنیا اظهار ضعف، زبان دنیا بوده است. با اظهار ضعف چه چیزی به دست می‌آید بگویید ما هم بدانیم. متأسفانه مردم ما به ترسیدن از لیبرال‌ها عادت کرده‌اند و آنقدر لیبرال‌ها دیکتاتور مآبانه اجازه حضور یک انقلابی دلسوز را به مردم نداده‌اند و آنقدر این افراد را تخریب می‌کنند که همگان از آن ترسیده‌اند این در حالی است که تاکنون ما رئیس جمهور انقلابی نداشته‌ایم و حتی آن فردی که اعلام می‌کرد در زمره این جریانات سیاسی نبوده است می‌گوید لیبرال دمکرات هستم و در دور اول ریاست جمهوری به صورت ناشناس و در مقابل جریان نه به آقای هاشمی رأی آورد و در دور دوم هم جلوی یک نفر در کشور ایستاد.

فرزند شهید یزدانی گفت: مردم باید یکبار به رئیس جمهوری اعتماد کنند که دلش برای مردم می‌سوزد؛ آنها نگران چیزی نیستند و انقلاب کالایی برای این افراد و بازی با افکار عمومی محسوب می‌شود و وقتی این افراد موضوع رفراندوم را مطرح می‌کنند به نظر می‌رسد که این موضوع کالای بازی آنها است. لذا بایستی یک بار به یک انقلابی که به دنبال خدمت به کشور است رأی دهند.

وی افزود: چرا باید انقلاب تاوان اشتباهات ما را بدهد؛ دولت‌های ضدانقلابی که در کابینه‌شان ضدانقلاب، جاسوس و منافق داشته‌اند و علیه خون شهدا اقدام کرده‌اند و آنها کشور را به این روز انداخته‌اند چرا نباید از سوی مردم کنار گذاشته شوند و چرا ملت بایستی تاوان کار آنها را بدهد. یکی از بزرگترین گناهان کبیره آنها ناامید کردن و ترویج یأس در بین مردم و سیاه‌نمایی در کشور است این در حالی است که تمام وجهه‌ای که آنها از انقلاب درست کرده و آینده‌ای برای کشور ترسیم کرده‌اند سیاه‌نمایی و ناامیدی است و آنها به اسم تدبیر و امید آمده‌اند و تنها چیزی که برای ملت باقی گذاشته‌اند ناامیدی، سیاهی و تباهی است.

فرزند شهید یزدانی خاطرنشان کرد: متأسفانه هر روز از خدم، حشم و دختر و پسر و همسر و اقوام و سومدیریت و فساد و تخلف و رانت و … برخی مدیران فعلی خبر منتشر می‌شود. در حالیکه میزان حال فعلی افراد است؛ مردم؛ اینها همان جریان لیبرال و منافقینی هستند که ا مام (ره) در وصیت‌نامه‌اش به آن اشاره کرده‌اند و نبایستی مردم به آنها اعتماد کنند.

وی افزود: نتیجه برادر علی، برادر امیر، برادر حسن و برادر حسین زمان جنگ تبدیل به دکترای حقوق از انگلیس و دکترای اقتصاد از کانادا و لاکچری‌بازی‌های مسئولین شده است در حالیکه حاصل برادر برادرهای جنگ، پیروزی شده است و نتیجه لاکچری‌ بازی آقایان وضعیت فعلی معیشتی اقتصادی و سفره خالی خانوارها شده است.

فرزند شهید یزدانی گفت: این افراد چند کلیدواژه به کار می‌برند؛ فیلترینگ، حجاب، دیوار، توقیف، کنسرت؛ در حالیکه همه اینها دروغ است و وقتی می‌خواهند حواس ملت ایران را پرت کنند و نبینند که زندگی‌شان می‌چرخد یا نمی‌چرخد این جملات را به کار می‌برند ولی آنها باید توضیح دهند که قیمت دلار، مسکن و … چند است؟

وی ادامه داد: مردم اگر احساس می‌کنند که باید یک تحول بزرگ در کشور به وجود آید به کسی رأی دهند که برنامه‌هایش از کارنامه‌اش تهیه شده است و وقتی برنامه‌اش را ارائه می‌دهد چیزهایی می‌گوید که انجام داده است. چرا که او ظرف دو تا سه سال گذشته به هر آنچه که گفته عمل کرده و تحول‌آفرین بوده است و تنها فردی که اینگونه است آیت‌الله رئیسی است و او می‌تواند حداقل تا 1404 بیشترین مشارکت، امید، آرامش را در میان مردم به وجود آورد.

انتهای پیام/





منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید