فرماندار: بازشماری آرا نتیجه انتخابات شورا را در گناوه تغییر نداد

فرماندار: بازشماری آرا نتیجه انتخابات شورا را در گناوه تغییر نداد



غلامرضا مهرجو روز سه شنبه  در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:  درپی اعتراض چندین نامزد نسبت به روند رای گیری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در شهر گناوه، در اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات شوراهای اسلامی و ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی قانون شورای اسلامی با تشکیل جلسه‌ای در موعد و مهلت قانونی توسط هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی  به درخواست آنها رسیدگی و بازشماری آرا انجام شد.

وی اظهار  داشت: پس از بررسی درخواست این داوطلبان، تعدادی از صندوق های رای بازشماری شدند اما تغییری در نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی این شهر حاصل نشد.

فرماندار گناوه گفت: براین اساس تخلفی که منتج به تغییر در سرنوشت انتخابات شوراهای شهر گناوه وجود داشته باشد، تشخیص داده نشد و اعضای هیات اجرایی سلامت و  صحت آن را مورد تائید قرار دادند که  نتیجه آن در اختیار هیات نظارت قرار گرفت.

وی  از همه عوامل برگزار کننده انتخابات اعم از نیروهای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی که امانتدار رای مردم بودند، تقدیر کرد.

براساس اعلام ستاد انتخابات گناوه، ازمجموع ۲۴ هزار و ۹۰  رای ماخوذه مربوط به شورای اسلامی این  شهر ، کوروش شبانکاره با پنج‌هزار و ۷۸۳ رای، هادی عرب زاده سه هزار و ۵۵۵ رای، ایوب خدری سه هزار و ۵۳۴ رای،  سمیه مرادی سه هزار و ۲۳۵ رای، علیرضا بهزادی ۲ هزار و ۹۱۰ ، فاطمه اسماعیلی با ۲ هزار و ۹۰۴ و سجاد امیری با ۲ هزار و ۶۴۰ رای به عنوان هفت منتخب اصلی شورای این شهر انتخاب شدند.

مهراب خادمی با ۲ هزار و ۴۸۸ رای، هادی خالقی مقدم ۲ هزار و ۲۴۵ رای، حسین احمدی با ۲ هزار و ۲۳۲ رای، خسرو حسینی با ۲ هزار و ۹۷ رای و مدینه عسکری به عنوان پنج  منتخب علی‌البدل شورای این شهر نیز انتخاب شدند.

پس از برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ، بحث خرید و فروش رای در محافل و فضای مجازی شهر گناوه مطرح شده بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است که در انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت ۵۲ درصدی داشتند.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید