فرماندار: بخش چغامیش بیشترین مشارکت انتخاباتی را در دزفول داشت

فرماندار: بخش چغامیش بیشترین مشارکت انتخاباتی را در دزفول داشت



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، علی فرهمندپور چهارشنبه در  دوره دانش افزایی منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی بخش چغامیش که  ویژه ۷۷ نفر عضو اصلی و ۴۴ نفر عضو علی البدل در محل سالن جلسات فرمانداری دزفول برگزار شد، افزود: این میزان مشارکت انتخاباتی نشان از التزام عملی اهالی این بخش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه خوشنودی و دلگرمی خدمتگزاران است.

 وی افزود: در انتخابات مختلف مسائل و مشکلات متفاوتی وجود دارد، برگزاری  انتخابات اخیر نیز به علت شیوع کرونا با دشواری‌هایی همراه بود.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: انتخابات ۱۴۰۰ همانند جنگ تحمیلی یک امتحان بود و هر کس که پای کار نظام آمد مدال افتخاری بر گردن خود نهاد.

وی افزود: شهرستان دزفول تنها شهری بود که امسال در انتخابات، شهید تقدیم نظام کرد و دوباره ثابت شد دزفول در تمام عرصه‌ها در صحنه حضور مؤثر داشته و در تمام صحنه‌ها شهیدی تقدیم اسلام کرده‌است.

فرهمندپور گفت: مردمی که پای صندوق‌های رأی آمدند انتظاراتی دارند و  مسئولان باید با دقت نظر، تعامل و خدمت‌رسانی خواسته مردم را پیگیری و مرتفع کنند.

وی افزود: مردم از کاستی‌ها ناراضی می‌شوند اما از نظام ناامید نمی‌شوند ولی تخلف کوچک و بزرگ مسوولان زخم بزرگی  بر دل مردم می‌زند.

فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: مسوولان  عامل  صیانت از نظر، اعتماد و آرای مردم هستند و  از ایجاد نارضایتی در بین مردم جلوگیری می‌کنند اگر ما قدم‌هایمان را قانون‌مند و در راستای جلب رضایت خدا برداریم مردم بازهم در صحنه حاضر خواهند شد.

علی پژمان بخشدار چغامیش دزفول نیز گفت: قانونمداری به عنوان سرلوحه کار مسوولان بویژه شوراهای شهر که حلقه بین مردم و مسوولان هستند در تمام شرایط نقش ویژه و موثری دارند.

وی شورا را بازوی توانمند دولت دانست و افزود: شایسته است اعضا و منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی بخش چغامیش در راستای اجرای قوانین در خدمت مردم باشند.

بخشدار چغامیش دزفول اظهارداشت: ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر بخش نیز مانند سایر نقاط شهرستان از بهمن ماه آغاز شد که خوشبختانه با مشارکت بالای داوطلبان مواجه شدیم.

وی با اعلام اینکه مردم بخش چغامیش مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات داشتند، ادامه داد: این آمار بیانگر افزایش ۲۲ درصدی آمار مشارکت اهالی بخش چغامیش نسبت به دوره‌های گذشته است.

 پژمان گفت: باوجود مسائلی در بخش شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در کمال امنیت و سلامت بودیم.

وی افزود: شورای نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان حاضر در بخش چغامیش در همان ساعات اولیه پس از شمارش آرا، سلامت انتخابات بخش چغامیش را تایید کردند که مایه افتخار اهالی این بخش است.

بخشدار چغامیش گفت: این بخش از ظرفیت‌های بسیاری به ویژه نیروی انسانی توانمند، جهادی و پرتلاشی برخوردار است که باید در راستای پیشرفت بخش از آن‌ها به درستی استفاده کرد. 



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید