فرماندار طالقان سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفت

فرماندار طالقان در پیامی فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفت


 به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس  از البرز، «علی مهدوی» در در پیامی فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۳ را تسلیت گفت و یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام پانزده خرداد را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه‌های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در دلبستگی به آن رهبر فرزانه است.

اگر امروز ملت‌های مستضعف، آزاده و مستقل دست یاری به سوی انقلاب اسلامی دراز می‌کنند، اگر هیچ معادله‌ای بدون حضور و تاثیر انقلاب اسلامی در منطقه نوشته نمی‌شود؛ بی گمان این موفقیت‌ها ناشی از دم مسیحایی امام روح الله است.

بار دیگر ما در سالروز رحلت پیر فرزانه و ناجی ملت و مردم ایران از کفر و ظلمت و طاغوت امام خمینی (ره) به سوگ می‌نشینیم و با آرمانهایش بیعت می‌کنیم و از پیشگاه خداوند متعال خواستار اجر عظیم و شادی روح آن عزیز بزرگوار و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و سنگر سازان جبهه‌های حق علیه باطل هستیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ۱۴خردادماه سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد به مردم عزیز استان به ویژه شهروندان فهیم شهرستان طالقان، امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای اعتلاء و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید