فرمانده جدید انتظامی دزفول معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی دزفول معرفی شد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «روح الله یاری‌زاده» امروز در آیینی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان دزفول معرفی و از زحمات سرهنگ «روح الله گراوندی» فرمانده پیشین این شهر قدردانی شد.

«علیرضا خردمند» فرماندار دزفول در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید انتظامی شهرستان دزفول در سالن فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار داشت: شورای تامین شهرستان دزفول دارای وحدت بسیار خوب و مثال زدنی است و فرمانده پیشین انتظامی دزفول در دوران مسوولیت خود خدمات فراوانی به یادگار گذاشت.

وی افزود: فرماندهی انتظامی دزفول در کنار اقتدار به دلیل برخورد مهربانانه با مردم و شهروندان مصداق بارزی از قانون گرایی نیروهای انتظامی را به نمایش گذاشت.

خردمند، امنیت را مقدمه و بسترساز تمام فعالیت‌ها دانست و ادامه داد: تولید ثروت و همچنین حرکت در مسیر رشد و توسعه علمی، اخلاقی و اجتماعی نیاز به تامین امنیت دارد.

فرماندار ویژه دزفول تاکید کرد: امنیت در شهرستان دزفول به همت کارکنان امنیتی و انتظامی دزفول در شرایط پایداری قرار دارد.

وی فرمانده جدید انتظامی دزفول را پرتلاش و آشنا به مسایل شهرستان دانست و یادآور شد: همه دستگاه‌ها و اعضای شورای تامین شهرستان دزفول کمک حال سرهنگ یاری‌زاده فرمانده جدید انتظامی دزفول برای ارتقای امنیت پایدار در این شهر هستند.

 سرهنگ «روح الله گراوندی» که سابقه فرماندهی انتظامی دشت آزادگان و فرماندهی شهرستان جم استان بوشهر را در کارنامه دارد از اردیبهشت ۱۳۹۸ مسوولیت فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول را به عهده داشت.

اواخر مرداد ماه امسال نیز سرهنگ گراوندی فرمانده سابق انتظامی دزفول با پیشنهاد سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان و طی حکمی از سوی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور، به عنوان معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خوزستان منصوب شد.

سرهنگ «روح الله یاری‌زاده» فرمانده جدید دزفول پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان شوش را به عهده داشته است. 

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید