فرمانده سپاه همدان: برای رفع مشکلات کشور باید به دولت جدید کمک کرد

فرمانده سپاه همدان: برای رفع مشکلات کشور باید به دولت جدید کمک کرد



سردار مظاهر مجیدی در جریان بازدید و بررسی وضعیت آمادگی رزم نیروها و تجهیزات نظامی و لجستیکی یگان های نمونه تیپ انصارالحسین (ع) در قالب طرح «آماده‌باش پدافند ملی» با قدردانی از نقش رزمندگان یگان در تأمین امنیت انتخابات افزود: حدود ۶ هزار پاسدار و بسیجی استان در امر انتخابات همکاری و نقش داشتند که نتیجه آن برگزاری انتخاباتی آرام و مطمئن در سطح استان بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: در امر انتخابات استان حدود چهار هزار نشست سیاسی و بصیرتی در سطح بسیج و محلات برگزار شد که استان همدان در این زمینه عملکرد مطلوب داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: باید آموخته‌های علمی و تجربی نظامی خود را با کار میدانی عملیاتی کرده تا میزان آمادگی‌ یگان های رزمی در برابر تهدیدات نوین ارتقا یابد.

سردار مجیدی از مجاهدت‌ها و خستگی‌ناپذیری نیروها و فرماندهی این یگان اظهار داشت: عنوان یگان نمونه در سطح تیپ‌های مردم پایه، برگ افتخاری برای این یگان و حتی مردم استان دارالمومنین همدان است.

وی اضافه کرد: در تمام مأموریت‌هایی که به این یگان سپرده شده ، کار با موفقیت و پیروزی به پایان رسیده و این نشان از اراده بالا، تجربه و روحیه جهادی رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: امروز این تیپ آماده‌تر و پویاتر از گذشته بوده و از نظر کمّی نیز دارای نیروی انسانی جوان‌تر نسبت به قبل است.

سردار مجیدی با بیان اهمیت حفظ این روحیه و تداوم آمادگی رزم یگان خاطرنشان کرد: در کسب آمادگی‌ها، آمادگی روحیه جهادی و معنوی بسیار مهم و تاثیرگذار است که این موضوع در مجموعه تیپ انصارالحسین (ع) همدان، نهادینه و نمونه است.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید