فرمانده فراجا: درخواست فراجا از رئیس جمهور برای تقویت پلیس در پایش مرزها/ هزینه در پایش و رصد اقدامی از جنس درآمد و سرمایه است

فرمانده فراجا: درخواست فراجا از رئیس جمهور برای تقویت فراجا در پایش مرزها/ هزینه در پایش و رصد اقدامی از جنس درآمد و سرمایه است


سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص درخواست فرماندهی انتطامی کشور از دولت برای حمایت از فراجا در پایش مرزهای کشور اظهار داشت: امروز موضوع پایش فقط متوجه مرز نیست بلکه متوجه همه کشور است.

سردار رادان گفت: هزینه در پایش و رصد هزینه نیست بلکه از جنس درآمد و سرمایه است و هر چقدر ما در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم تسلط و توجه ما بیشتر خواهد شد و هزینه‌ای که برای انتطام و امنیت می‌شود در حقیقت درآمد است.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: از حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور و در تهران از شهردار تهران درخواست کردیم که در حوزه همکاری‌های ویژه‌ای با ما داشته باشند و رئیس جمهور در این خصوص قول‌های مساعدی دادند.

«احمد وحیدی» وزیر کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مبنی بر حمایت دولت از فراجا در پایش مرز‌ها اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کشور در این حوزه برنامه‌هایی داردو دولت قطعا از پلیس در این حوزه حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید