فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفت

فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر سرتیپ دوم ستاد «سعید امیری» فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

امروز انقلاب اسلامی ایران با تأسی از مکتب امام خمینی (ره) توانسته کشوری دنباله‌رو قدرت‌های بیگانه و استکباری را به ایران قوی و مستقل تبدیل کند و آن را علیرغم تمام توطئه‌های نظام سلطه، از جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای و عملیات روانی گرفته تا جنگ اقتصادی و تهدیدهای نظامی، سرافراز بر قله رفیع پیشرفت و تعالی قرار دهد و این امر جز با درک عمیق و حرکت هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران در تبعیت از اصل مترقی ولایت فقیه میسر نبود.

رحلت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸، نقمتی بود که با نعمت انتخاب جانشین شایسته ایشان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تلطیف شد و جراحت بزرگی بود که با این جایگزینی، التیام یافت.

امروز در حالی سالگرد رحلت جانگداز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را به سوگ می‌نشینیم که جمهوری اسلامی ایران با زعامت و رهبری خلف صالح آن امام بزرگ، به شجره طیبه‌ای مبدل شده است که جهان را از آثار و برکات انسانی و الهی خود برخوردار ساخته و نویدبخش طلیعه تمدن نوین اسلامی در عالم است.

اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و گرامی داشت روز ۱۵ خرداد یقین دارم ملت با بصیرت ایران اسلامی در راستای زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی، همچون گذشته با اقتدار و ایمان راسخ بار دیگر همدل و همگام با یکدیگر با حضور پرشور خود در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی بویژه مراسم‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد موجبات یأس و نابودی جبهه استکبار و زمینه ظهور مهدی موعود (عج) را فراهم خواهند ساخت.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید