فرهنگ شهید رئیسی باید زنده نگه داشته شود

 فرهنگ آیت الله شهید رئیسی باید زنده نگه داشته شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از البرز، نشست هم اندیشی در خصوص گردهمایی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان البرز و مراسم یادبود سید شهیدان خدمت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، معاونین این اداره کل، رئیس اداره حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عامل خانه مطبوعات، رئیس بسیج رسانه، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز و نمایندگانی از شهرداری، صدا و سیما و حوزه هنری انقلاب اسلامی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار شد.

«غلامرضا درکتانیان» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در این نشست اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت، حادثه دردناک شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان که قلب ملت ایران را به درد آورد، سبب شد تا فعالیت‌ها و برنامه‌هایی برای تبیین دستاورد‌های دولت سیزدهم انجام شود.

وی گفت: مردم قدرشناس ایران اسلامی با برگزاری آئین عزاداری و حضور آگاهانه و با شکوه در مراسم تشییع شهدای خدمت این نکته را به اثبات رساندند که شهید رئیسی با وجود اینکه فعالیت‌ها و خدمات خود را رسانه‌ای نکردند ولی شهادتشان از طرف خداوند متعال رسانه‌ای بزرگ ایجاد کرد و همانا انسجام آحاد مردم رقم خورد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ادامه داد: این انسجام مردم و فرمایشات مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

درکتانیان افزود: امروز بزرگترین وظیفه ما این است که فرهنگ خدمت و خدمت‌رسانی آیت الله شهید رئیسی را زنده نگه داریم و کمک شود تا این فرهنگ به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم با همین آگاهی و انسجام خود در انتخابات پیش رو به خلق حماسه‌ای دیگر رقم بزنند و راه شهید رئیسی‌ها را پیش ببرند تا از این گردنه سخت انقلاب اسلامی به خوبی عبور کنیم و نشان دهیم این نظام دچار خدشه نمی‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: مراسم یادبود خادم فرهنگ، سید شهیدان خدمت، آیت‌الله شهید سید ابراهیم رییسی و گردهمایی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به یاد سید شهیدان خدمت که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی آن است، با حضور خانواده معزز شهدا، مدیران استانی و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در روز دوشنبه ۷ خرداد از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد که امید است با مشارکت و هم افزایی و همفکری در این نشست، شاهد برپایی مراسمی در خور شهیدان خدمت و مردم قدر شناس استان البرز باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید