فعالیت‌های فرهنگی در سواحل دریا افزایش یابد

فعالیت‌های فرهنگی در سواحل دریا افزایش یابد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با ائمه جمعه و معاونین تبلیغ حوزه‌های علمیه شهرهای ساحلی با بیان اینکه تشویق مرذم برای تجلیل از عید غدیر از وظایف به شمار می‌آید، اظهار داشت: جشن و مراسم عید غدیر باید باشکوه برگزار شود.

وی ضمن تقدیر از فعالین فرهنگی برای اجرای طرح‌های فرهنگی در سواحل دریای خزر افزود: فعالین فرهنگی باید برای استفاده از موقعیت حضور مردم و گردشگران در سواحل برنامه داشته باشند. 

محمدی لائینی با تأکید بر اینکه باید اثرگذاری فرهنگی روی گردشگران داشته باشید، افزود: اثر تربیتی، فرهنگی و هدایتی ما بسیار مقدس است و باید برای دستیابی به این سهم و حق تلاش کنیم.

محمدی لائینی بیان داست: ایجاد زیرساخت‌ها برای حضور طلاب و روحانیون مبلغ در سواحل دریا لازم است و باید برای استفاده از دریا طرح بدهیم و مسئولین با مساعدت شهرداری و سرمایه گذاران برای درآمدزایی تلاش کنند.

امام جمعه ساری بر لزوم استفاده از طلاب آموزش دیده در حوزه کودک، فرهنگی، هنری و … در ساحل تاکید کرد و گفت: باید خواهران و برادران طلبه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در سواحل دریا تربیت شوند و تامین معیشت فعالان فرهنگی حاضر در سواحل باید مورد توجه مسئولین باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه ساماندهی امور فرهنگی نیازمند تدبیر واحد است و تکثر سلائق ما را از هدف اصلی دور می‌کند، خاطرنشان کرد: برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در سواحل تعداد طرح‌های سواحل را افزایش دهیم تا روحانیون و مبلغین بیشتری بتوانند در جای جای سواحل حاضر شوند و مبلغ فرهنگی و دینی باشند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید