فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در انتشار اخبار جهاد و شهادت قابل تحسین است

تلاش‌ ارزنده خبرگزاری دفاع مقدس در انتشار اخبار جهاد و شهادت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «عادل اعظم انهر» مسئول امور ایثارگران و شاهد دانشگاه آزاد ارومیه امروز(یکشنبه) از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس آذربایجان غربی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تهیه و تولید خبر در این خبرگزاری قرار گرفت.

اعظم انهر در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌ پرس در ارومیه اظهار داشت: حقیقتاً خبرگزاری دفاع مقدس نقش اساسی در انتشار اخبار مربوط به مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت در جامعه دارد.

وی گفت: فعالیت شما خبرنگاران این حوزه نیز که در راه مقدس شهیدان و زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب قدم برمی دارید بسیار ارزشمند است.

مسئول امور ایثارگران و شاهد دانشگاه آزاد ارومیه افزود: امروز دشمن با جنگ شناختی و ابزار رسانه وارد میدان مبارزه با جبهه انقلاب شده و سعی دارد با هجمه اخبار منفی و تحریف شده اعتماد و اعتقاد مردم به ویژه جوانان را تضعیف کند.

وی گفت: لذا ماهیت و اهمیت جنگ شناختی و جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب از مدت‌ها قبل مطرح و به آن تاکید کرده بودند، امروز بیشتر از زمان های دیگر احساس می شود و مسئولین به ویژه رسانه ها اگر بتوانند محتواهای خوبی در راستای جهاد تبیین، بخصوص در زمینه مکتب شهادت در جامعه تولید و نشر دهند قطعا جوانان ما در دام رسانه های بیگانه نمی افتند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید